Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تیم موی تای شهرستان مهاباد به سرپرستی و مربیگری محمدبهرامی نیا در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی (اعزام به مسابقات جهانی ترکیه ۲۰۱۹)  حضور دارد.

او با اشاره به اینکه این مسابقات ۹ الی ۱۳ شهریور ماه به داوری توفیق بهرامی نیا در حال برگزاری است، افزود: کومار استاد ابراهیمی، محمد (متین) بنگین پور اقدم، چالاک ابراهیم زاده در ترکیب تیم مهاباد حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موی‌تای یکی از سبک‌های آزاد ورزش‌های رزمی است مبارزات آن به صورت فول کنتاکت و در رینگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

برگزاری مسابقات موی تای قهرمانی جوانان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد

با برگزاری رقابت فینال علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان سوم شد و با کسب مدال برنز مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

علی آقامیرزایی در فینال کایاک 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و با زمان 3:50.282 دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولیت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق تکنفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق میگیرد.

با برگزاری این رقابت کار نمایدگان آبهای‌آرام ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک با کسب دو سهمیه به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد