Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی با اشاره به اینکه تا ساعت ۱۰ صبح یازدهم شهریور ١٢٢,٨٥٠ نفر از زائران اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند، گفت: استانهای تهران، خوزستان و فارس بیشترین تعداد ثبت نام کننده را دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ «مرادی» گفت: تا ساعت۱۰صبح امروز، تعداد افرادی که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند ، ١٢٢,٨٥٠  نفر و تعداد ثبت نام های قطعی شده٩٢,١١٦نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی همچنین با اشاره به آمار استانی ثبت نام کنندگان در این سامانه، به استانهایی که تا ساعت ۱۰صبح امروز، بیشترین میزان ثبت نام در سامانه را داشته اند، اشاره کرد و گفت: استان تهران با ١٨,٧٤٥ نفر، استان خوزستان با ٩,٠٧٢ نفر، استان فارس با ٨,٠٤٧ نفر، استان اصفهان با٦,٤٩٦ نفر  ،استان خراسان رضوی با ٦,١٧٦  نفر، و استان مازندران ٣,٧٨٦نفر به ترتیب، بیشترین آمار ثبت نام در سامانه سماح را تا کنون کسب کردند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم مسجد عزاداری محرم بیرجند هفته دولت شیراز خراسان جنوبي بصیرت عاشورایی روزنامه سامانه سماح اربعین حسینی پیاده روی اربعین وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سامانه بارشی تا آخر هفته در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کارشناس هواشناسی اعلام کرده از امشب با ورود سامانه جدید بارشی آسمان بیشتر نقاط استان تا روز پنج شنبه بارانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • تداوم سامانه بارشی تا آخر هفته در فارس
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان