Web Analytics Made Easy - Statcounter

وهابی از برگزاری برنامه های مفصل کانون فرهنگی و هنری حسینیه عاشقان ثارالله (ع) قائمشهر در دهه اول محرم نظیر مقتل خوانی عصر عاشورا، اجتماع شیرخوارگان حسینی و اجتماع تاسوعای حسینی با پخش زنده از تلویزیون خبر داد.

«علی وهابی»، امروز (دوشنبه 11 شهریورماه) در خصوص برنامه های کانون فرهنگی و هنری حسینیه عاشقان ثارالله (ع) قائمشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم در این حسینیه، همراه با نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام «جمال الدینی» و مداحی «حسن رستمی»،  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری حسینیه عاشقان ثارالله (علیه السلام) قائمشهر افزود: مقتل خوانی عصر عاشورا در ساعت 14 و 30 دقیقه، اجتماع شیرحوارگان حسینی در ساعت 8 صبح با سخنرانی حجت الاسلام جبرئیلی یکی از مبلغین مذهبی و مداحی حسن رستمی و بنده، از برنامه های دیگر برای ماه محرم سال جاری هستند.

 

وی اظهار کرد: اجتماع تاسوعای حسینی برای پنجمین سال متوالی از ساعت 18 و 30 دقیقه تا ساعت 16 با پخش مستقیم از شبکه مازندران به همراه تقدیر و تشکر از سوی آیت الله «علی معلمی»، امام جمعه قائمشهر و عضو مجلس خبرگان رهبری و مداحی 14 تن از مداحان خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) در مقابل حسینیه عاشقان ثارالله (علیه السلام) قائمشهر در خیابان، اجرا می شود.

 

این مداح، قاری قرآن و مجری توانمند بیان کرد: این کانون در مناسبت های مذهبی و ملی نظیر لیالی قدر، عرفه و ...، برنامه های مفصل و باشکوهی را برای تمام همشهریان قائمشهری و علاقه مندان، تدارک می بیند.   

 

وهابی ابراز کرد: برگزاری یادواره شهدا و دعای کمیل از جمله دیگر برنامه های کانون فرهنگی و هنری حسینیه عاشقان ثارالله(علیه السلام) قائمشهر به شمار می آیند.

 

وی با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم از برنامه های این کانون، یادآور شد: این کانون در خیابان ساری (کارگر)، روبروی کارخانه نساجی شماره یک، واقع است.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم عزاداری محرم مسجد هفته دولت نماز جمعه کانون های مساجد بصیرت عاشورایی فرهنگ عاشورا اردبیل علی وهابی حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر اجتماع تاسوعای حسینی دهه اول محرم مقتل خوانی عاشورا پخش زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری