Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@18:56:00 GMT

درخشش فیضی و رشیدفرخی در ترکیب مس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۰۹۶۱

به گزارش خبرنگار ایلنا، یاسر فیضی، مهاجم 27 ساله مس کرمان که سابقه حضور در تیم هایی چون ذوب آهن، گل ریحان و شهرداری کامیاران را هم دارد، در سه هفته نخست موفق شده دو گل برای تیمش به ثمر برساند و مهره تاثیرگذاری در ترکیب تیمش باشد.

فیضی در دیدار هفته نخست برابر قشقایی زننده تک گل تیمش بود و در تقابل با آرمان گهر هم یکی از دو گل مس را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام رشید فرخی، مهاجم 27 ساله مس که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های فولاد، پدیده و مس رفسنجان را دارد نیز در سه بازی نخست دو گل را برای مسی ها وارد دروازه حریفان کرد.

رشید فرخی در برد مس برابر رایکا تک گل پیروزی بخش تیمش را در دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در هفته سوم نیز برابر آرمان گهر زننده یکی از دو گل مس در دربی کرمان بود.

مس کرمان تا بدین جای فصل چهار بار دروازه حریفان را گشوده که هر چهار گل توسط این دو مهاجم به ثمر رسیده اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ یک لیگ دسته اول لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم