Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال امید کشورمان در تمرین امروز این تیم دچار مصدومیت شد و تمرین را ترک کرد. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال امید کشورمان برای حضور در اردوی ازبکستان و انجام  دو دیدار دوستانه مقابل تیم المپیک این کشور، از ساعت 10:30 امروز (دوشنبه) در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* اعضای تیم امید از ساعت 10 در مرکز ملی فوتبال حاضر شدند و از ساعت 10:30 تمرینات زیر نظر مربیان تیم امید آغاز کردند. بازیکنان ابتدا زیر مربی بدنساز به گرم کردن و کارهای کششی و نرمشی پرداختند و سپس زیر نظر فرهاد مجیدی به فوتبال تحت فشار و کارهای تاکتیکی روی آوردند.

*مهدی مهدیخانی بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو که روز گذشته در تمرین تیم امید غایب بود، امروز به اردوی تیم امید ملحق شد و در تمرینات شرکت کرد.

*مهدی قائدی مهاجم تیم استقلال که از ناحیه مچ پا دچار مصدوم شده بود، امروز از کنار زمین نظارگر تمرین بود.

*در اواسط تمرین معراج اسماعیلی، دروازبان امید کشورمان از ناحیه دوقلوی پای راست دچار مصدومیت شد و زمین تمرین را ترک کرد.

*اعضای کادرفنی تیم ملی جوانان کشورمان امروز در حاشیه تمرین امید در کمپ تیم ملی حاضر شدند که در این بین حمید استیلی مدیر تیم امید و سیداکبر موسوی، سرمربی تیم جوانان خوش وبش گرمی باهم داشتند.

*پس از  گذشت 40 دقیقه از زمان تمرین، خبرنگاران محل تمرین را ترک کردند.

به گزارش تسنیم، اعضای تیم فوتبال امید کشورمان برای برپایی اردوی تدارکاتی و دیدار مقابل تیم المپیک ازبکستان چهارشنبه تهران را به مقصد تاشکند ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/

R7869/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس

مائوریسیو موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

به گزارش مشرق، مائوریسیو موتا پائز، نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید.

این مربی برزیلی – فرانسوی، ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو، بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از اول خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس، حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

منبع: فدراسیون والیبال

دیگر خبرها

  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی