Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-18@17:22:03 GMT

شرایط اخذ اقامت کانادا در کم تر از یک سال

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۲۱۹۸

اخذ اقامت کانادا از طریق تخصص کاری  یکی از سریع ترین روش های اخذ اقامت دائم کانادا می باشد. متقاضیان در این روش می بایست از فاکتورهای سن، تحصیلات، تجربه کاری، مدرک آیلتس امتیاز کسب نمایند. افرادی که از طریق برنامه تخصص کاری موفق به مهاجرت به کانادا می شوند. از همان ابتدا کارت اقامت دائم دریافت می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این افراد پس از 3 سال زندگی در کانادا موفق به اخذ پاسپورت کانادایی می شوند. برنامه مهاجرت به کانادا از طریق کار یکی از روش های کم هزینه اقامتی می باشد که متقاضی و اعضای خانواده همراه او در بدو ورود کارت اقامت دائم دریافت می نماید.

 

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق کار   سریعترین راه مهاجرت به کانادا  که مدت زمان بررسی پرونده حداکثر یکسال اقتصادی وکم هزینه بودن این برنامه مهاجرتی نسبت به دیگر روش های مهاجرت به کانادا  برای کار در کانادا نیاز به داشتن مجوز کار می باشد.  متقاضی می تواند در همه ایالت های کانادا مشغول به کار شود. ارائه اقامت دائم به همراه اعضای خانواده متقاضی برخورداری از همه مزایای شهروندی کانادا  اخذ پاسپورت کانادا پس از 3 سال زندگی در کانادا  امکان استفاده از خدمات بهداشتی و بیمه رایگان تحصیل رایگان فرزندان در مدارس کانادا  امکان استفاده از بورسیه برای شرکت در دوره های مختلف کالج و دانشگاه های کانادا

 

شرایط برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تخصص فدرال

 

متقاضیان برنامه اسکیل ورکر کانادا ابتدا می بایست در سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری از فاکتور های تجربه کاری، دانش زبان انگلیسی و یا فرانسه، تحصیلات و سن حداقل 67 امتیاز از 100 امتیاز کسب نمایند. شرایط کسب امتیاز از تجربه کاری در برنامه مهاجرتی نیروی متخصص فدرال شرح وظایف شغلی متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق تخصص کاری فدرال  منطبق با شرح وظایف ناک انتخابی در طبقه بندی مشاغل کانادا باشد. سابقه کاری ارائه شده مربوط به 10 سال گذشته باشد. سابقه کارارائه شده همراه دستمزد بوده و بصورت کارآموزی و بدون حقوق نباشد. متقاضی می بایست حداقل یکسال سابقه کار بدون گپ داشته باشد.

 

شرایط کسب امتیاز از دانش زبان در برنامه مهاجرتی نیروی متخصص فدرال

 

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق تخصص کاری فدرال برای اینکه واجد شرایط این برنامه مهاجرتی باشند می بایست حداقل مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه معادل CLB7 را داشته باشند. مدرک زبان ارائه شده به مدت 2 سال از تاریخ صدور معتبر می باشد و در صورتی که در طول بررسی پروسه پروند مهاجرتی تاریخ اعتبار آن به اتمام برسد متقاضی موظف به ارائه مدرک جدید زبان می باشد.

شرایط کسب امتیاز از تحصیلات در برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر فدرال

 

 متقاضیان برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر فدرال می بایست مدارک تحصیلی خود را جهت ارزیابی و تایید نهایی مبنی بر اینکه مدرک فوق معادل همان مدرک در کانادا می باشد برای یکی از موسسات معتبر کانادا همانند سازمان WES ارسال نمایند.

 

تمکن مالی مورد نیاز مهاجرت به کانادا از طریق تخصص کاری فدرال

 

متقاصیان این برنامه مهاجرتی می بایست متناسب با تعداد اعضای خانواده خود (که در پرونده مهاجرتی قید شده) حداقل تمکن مالی مورد نیاز اداره مهاجرت کانادا را داشته باشند. افرادی که در زمان اقدام از طریق این برنامه مهاجرتی در کانادا به صورت قانونی مشغول به کار می باشند و یا اینکه موفق به دریافت پیشنهاد کاری ( جاب آفر) شده اند نیاز به ارائه تمکن مالی ندارند.

 

اگر تصمیم خود را گرفته اید همین حالا اقدام کنید

 

موسسه مهاجرتی یوکن جهت مشاوره و انجام امور مهاجرت آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. تمامی فعالیت های این دفتر مهاجرتی تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا و مبتنی بر قوانین مهاجرتی کانادا می باشد. از آنجایی که مهاجرت فرایند پیچیده ای داشته و قوانین مهاجرتی روز به روزتغییر می نماید این مجموعه همواره تلاش می نماید با توجه به شرایط متقاضیان مناسب ترین راه را برای آنها انتخاب و آنها را با تمامی جوانب و آثار آن آشنا سازد تا بر این اساس بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر به آدرس ucanemigrate.com مراجعه نمایید.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی دوباره از جا برخاست

به گزارش قدس آنلاین، بهای هر اونس طلا با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۳۶۹ دلار  رسید. هر اونس طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۸۵ دلار و ۱۰ سنت رسید.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که کشورهای غربی خواستار خویشتن‌داری در پاسخ به حمله ایران شدند، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات خود را در مورد نحوه دفاع از خود خواهد گرفت.

نظرسنجی فدرال رزرو نشان داد که فعالیت‌های اقتصادی ایالات‌متحده از اواخر فوریه تا اوایل آوریل اندکی افزایش یافت و این نگرانی در بین شرکت‌ها وجود داشت که پیشرفت در کاهش تورم متوقف شود.

بر اساس گزارش رویترز، لورتا مستر، رئیس بانک فدرال رزرو کلیولند گفت که انتظار دارد فشارهای قیمتی در سال جاری کاهش یابد و به فدرال رزرو اجازه دهد تا هزینه‌های استقراض را کاهش دهد اما تنها زمانی که مطمئن باشد که تورم به طور پایدار به هدف دو درصدی خود می رسد. کاهش نرخ بهره جذابیت نگهداری شمش‌های غیر بازده را افزایش می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۸.۲۸ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۹۴۰.۵۵ دلار رسید و پالادیوم به ۱۰۲۶ دلار و ۲۵ سنت رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • چالش‌های پیش روی سوناک برای اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • طلا دوباره از جا برخاست
  • طلای جهانی دوباره از جا برخاست
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • پافشاری دولت انگلیس بر اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت