Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اولویت نخست‌مان در ستاد مبارزه با مواد مخدر ساماندهی معتادان متجاهر در کل کشور است. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار اسکندر مومنی صبح امروز در حاشیه بازدید از مرکز ماده 42 کبوترخان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر به استان کرمان اظهار داشت: سفر به استان کرمان با توجه به اهمیت این استان در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه امنیتی و مواد مخدر در اولویت سفرها و بازدیدهای استانی ما قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساخت اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی معتادان کرمان از سال 79 آغاز شده و تاکنون هیچ کدام از فازهای آن به بهره‌برداری نرسیده است افزود: در این سفر بهره‌برداری و افتتاح فاز اول این اردوگاه برای حدود هزار و 500 نفر از معتادان متجاهر بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به اینکه اولویت اول ما در ستاد مبارزه با مواد مخدر ساماندهی معتادان متجاهر در کل کشور است گفت: در گام اول ایجاد ظرفیت با همکاری سازمان کل زندان‌ها در کشور در برنامه است.

کارگاه‌های حرفه‌آموزی و اشتغال در کمپ ماده 16 کرمان ایجاد می‌شودکمپ ماده 16 توسط سپاه در کرمان راه‌اندازی می‌شودسپاه کرمان اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 را احداث می‌کند

وی با بیان اینکه که تاکنون ظرفیت‌های خوبی در این حوزه در کشور ایجاد شده است افزود: برای ایجاد ظرفیت‌های جدید در کشور تلاش شده و امیداواریم به نتیجه خوبی برسیم تا از این ظرفیت‌های خالی در کشور استفاده کامل شود.

مومنی با اشاره به اینکه حرفه‌آموزی و کاردرمانی معتادان کرمان از اردوگاه‌های بسیار مهم در منطقه جنوب شرق کشور است عنوان کرد: با آماده‌سازی نهایی این اردوگاه در فازهای ماده 42 برای محکومین مواد مخدر و ماده 16 معتادان متجاهر و خرده فروشان مشکلات استان در این حوزه حل شود.

وی با بیان اینکه در صورتی که با مسئولان استانی و در سطح ملی به توافق برسیم فاز اول این اردوگاه تا پایان سال آماده بهره‌برداری می‌شود افزود: حداقل در چهار استان کشور اردوگاه‌های ما آماده شده و تا چند ماه آینده چهار اردوگاه جدید در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج