Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@08:11:14 GMT

«هابز و شاو» گیشه جهانی سینما را بستند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۲۴۶۰

«هابز و شاو» گیشه جهانی سینما را بستند

فیلم «هابز و شاو» محصول یونیورسال بار دیگر در رقابت فروش در بازار جهانی باکس آفیس را در دست خود گرفت.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، فیلم «هابز و شاو» از جهان داستانی «سریع و خشمگین» با فروش ۳۹ میلیون دلاری در بازار جهانی، بار دیگر پرفروش‌ترین فیلم هفته شد.

این فیلم تنها فیلمی است که امسال موفق شد تا ۴ هفته متوالی بازار جهانی را در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پرفروش‌هایی، چون «کاپیتان مارول»، «انتقام‌جویان: پایان بازی» و «اسپایدرمن: دور از خانه» هر یک سه هفته متوالی فروش جهانی باکس آفیس را در اختیار داشتند.

پس از فروش این آخر هفته، در مجموع «هابز و شاو» نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته است.

این فیلم در چین با اقبال وسیعی روبه‌رو شده و ۲۷.۹ میلیون دلار دیگر این هفته فروش کرد. در ایتالیا نیز استقبال از این فیلم وسیع بود و ۱۶۶ میلیون دلار از فروش آن از این کشور حاصل شد. آخرین کشوری که به تماشای این فیلم نشست یونان بود که در اولین آخر هفته اکرانش در آنجا ۳۰۰ هزار دلار فروش کرد.

در بازار جهانی استقبال از «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو هم بد نبوده و این هفته فیلم سونی ۲۱.۶ میلیون دلار در ۶۰ منطقه بازار جهانی فروخت. این فیلم که در رده‌بندی R جای دارد تاکنون ۲۸۴ میلیون دلار در بازار جهانی فروخته است. این فیلم به تازگی در ژاپن اکران شده و ۲.۷ میلیون دلار فروش کرده که سه برابر هفته افتتاحیه «جانگوی از بند رها شده» دیگر فیلم تارانتینو بوده است.

«شیرشاه» نیز به فروش خود ادامه می‌دهد و با فروش ۲۰.۶ میلیون دلار دیگر از ۵۳ بازار جهانی، مجموع فروشش را به ۱.۵۶۲ میلیارد دلار رسانده است. این فیلم اکنون هفدهمین فیلم پرفروش دنیا در بازار خارج از آمریکا با فروش ۱.۰۴۱ میلیارد دلار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هالیوود فیلم های هالیوود فیلم سریع و خشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی