Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:02:30 GMT

دهستان نازلو آزمونه بررسی علت مهاجرت روستاییان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۳۱۴۳

دهستان نازلو آزمونه بررسی علت مهاجرت روستاییان شد

پیمان آرامون روز دوشنبه در جلسه جلوگیری از مهاجرت‌های روستایی آذربایجان‌غربی افزود: بررسی های لازم در این خصوص باید تا ۱۵ روز آینده انجام و علت مهاجرت روستاییان بررسی شود.
وی ادامه داد: شناسایی نیازها، وضعیت سکونت‌گاه‌های روستایی، میزان جمعیت جوان روستاهای هدف، روحیه مشارکت پذیری در روستاها و وضعیت بهداشت شاخص‌هایی است که در بررسی علل مهاجرت روستاییان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه وضعیت بهداشت یکی از بخش‌های زیربنایی در کاهش مهاجرت روستاییان است، اضافه کرد: برای کاهش سیر مهاجرت به شهرها تامین زیرساخت‌ها در مناطق روستایی را باید به‌طور جدی پیگیری کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: معیشت روستاییان برای جلوگیری از مهاجرت نیز باید مورد توجه قرار گیرد که برای بهبود این وضعیت، روستاییان نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه این جلسه مقرر شد طی ٢ هفته دستگاه‌های اجرایی مرتبط مسائل روستاهای هدف را از بخش خود بررسی و علل مهاجرت روستاییان را بیان کنند.

سه هزار روستای دارای شناسه در آذربایجان غربی وجود دارد.

۹۹۱۸/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی دستگاه های اجرایی شاخص مهاجرت روستاییان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  با هدف بررسی، برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای انجام پروازهای حج تمتع استان آذربایجان غربی، اولین جلسه هماهنگی این عملیات با حضور روسا و مسئولین واحدهای شعبه ارومیه برگزار شد.

حامد هیدجی رییس  هما  در   آذربایجان غربی در این جلسه گفت: برای ارائه خدمات شایسته در حج سال جاری، لازم است مشکلات و موانع حج ۱۴۰۲ بررسی و رفع آنها در اولویت قرار گیرد.

وی درباره آمادگی شعبه ارومیه برای عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: برای انجام این عملیات، جلسات هماهنگی با عوامل و سایر دست اندرکاران مرتبط برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی