Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «فرشته سقوط کرده است» در دومین هفته متوالی از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد. تاریخ انتشار: 13:31 - 11 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۶۴۳۶

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «فرشته سقوط کرده است» در دومین هفته متوالی از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب درباره باکس آفیس این هفته هالیوود بازگشت دو فیلم شیرشاه و هابز و شاو به چرخه فروش است، همچنین فیلم سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته تارانتینو با افت قابل توجهی در گیشه روبرو بود و از جدول فروش خارج شد.

فرشته سقوط کرده است

نسخه سوم فیلم سینمایی «لندن سقوط کرده است» با نام «فرشته سقوط کرده است» به کارگردانی ریک رومن‌وو اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از بیست و سوم آگوست آغاز کرده و تاکنون با فروشی معادل ۱۱.۶ میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس شده است.

این سومین قسمت فیلم از این مجموعه بعد از المپیوس سقوط کرده‌است (۲۰۱۳) و لندن سقوط کرده‌است (۲۰۱۶) می‌باشد. انجل سقوط کرده‌است در تاریخ ۲۳ اوت ۲۰۱۹ توسط لاینزگیت فیلمز اکران خواهد شد.

چند سال بعد از وقایع فیلم قبلی، سخنگو آلن ترامبل رئیس‌جمهور جدید ایالات متحده آمریکا شده‌است. ترامبل، بنینگ را به عنوان فرمانده سرویس مخفی انتخاب می‌کند.

همزمان، حمله به جان رئیس‌جمهور باعث می‌شود تا انگشت اتهام به سوی بنینگ نشانه رفته و او توسط گروه خودش و اف‌بی‌آی تحت تعقیب قرار بگیرد. بنینگ تصمیم می‌گیرد تا با پیدا کردن مجرم اصلی، خود را تبرئه کند.

جرارد باتلر در نقش مایک بنینگ، مورگان فریمن در نقش رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا آلن ترامبل، دنی هاستون در نقش واد جنینگز، مایکل لندس به نقش سام ویلکاکس، رئیس ستاد کاخ سفید، تیم بلک نلسون به نقش معاون رئیس‌جمهور کربی و لنس ردییک به نقش مدیر سرویس خلیج گنتری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

خروج (۱۹۹۶)، در سایه‌ها، فالون، خبرچین، که من دوست دارم من را نابود (۲۰۱۵)، تماس تلفنی از جمله آثاری هستند که ریک رومن وو در کارنامه کاری خود می بیند. 

پسران خوب

فیلم سینمایی «پسران خوب» به کارگردانی لی آیزنبرگ در سومین هفته اکران خود توانست بالاتر از آثاری همچون سریع و خشن ایستاده و رتبه دوم باکس آفیس را از آن خود نماید.

این فیلم با فروشی ۹.۲ میلیونی شگفتی ساز سینمای هالیوود در اواخر تابستان شد، این فیلم کمدی در حالی توانست صدرنشین هالیوود شود که در ژانر کمدی ساخته شده و نسبتاً بازیگر مطرح و چهره‌ای را در خود نمی‌بیند.

«پسران خوب» محصول کمپانی یونیورسال در اولین هفته اکران خود با فروش ۱۲ تا ۱۵ میلیون دلاری پس از «هابز و شاو» در رتبه دوم باکس آفیس آمریکای شمالی قرار بگیرد.

شیرشاه

انیمیشن سینمایی شیرشاه به کارگردانی "جان فارو" در هفتمین هفته از اکران با فروشی معادل ۶.۷ میلیون دلار در رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است. 

جان فاورو بیش از کارگردانی به عنوان یک بازیگر شناخته می‌شود. او بازیگری در آثاری، چون "اوضاع خیلی بد"، "جدایی" و "آشپز" را تجربه کرده و نیز در مجموعه تلویزیونی دوستان (برای ۶ قسمت به عنوان مانیکا) نقش‌آفرینی کرده‌است.

او همچنین برای حضور در سری فیلم‌های مرد آهنی (مرد آهنی، مرد آهنی ۲ و مرد آهنی ۳) شناخته می‌شود که در دوتای اولی آن‌ها در کنار بازیگری، کارگردانی فیلم را نیز بر عهده گرفته‌است. او در سال ۲۰۰۸ برای کارگردانی فیلم مرد آهنی موفق به دریافت جایزه ساترن در زمینهٔ کارگردانی شد.

"شیرشاه" یکی از چند اثر قدیمی "والت دیزنی" است که در کنار "سیندرلا"، "اژد‌های پیت"، "دیو و دلبر" و "کتاب جنگل" قرار است با بازسازی شدن در قالب رئال انیمیشن جان دوباره‌ای بگیرد.

الفری وودارد پیش از این تجربه حضور در انیمیشن را داشته، اما از جمله موفقیت‌های وی در عرصه سینما می‌توان به نامزدی اسکار برای فیلم کراس کریک اشاره کرد.

هابز و شاو

فیلم سینمایی "هابز و شاو" یا نوعی نسخه تازه فیلم سینمایی سریع و خشن اکران خود در سینماهای هالیوود و جهان را پنج هفته پیش به صورت رسمی آغاز کرده و هم اکنون با فروشی معادل ۶.۳ میلیون دلار رتبه چهارم باکس آفیس را در اختیار دارد. 

در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: هابز به عنوان مامور قانون و شاو به عنوان یک قانون شکن، مجبور می شوند با یکدیگر متحد شوند تا از یک تهدید خطرناک جلوگیری کنند اما هیچ چیز به آرامی پیش نمی رود.

هابز با بازی "دواین جانسون" و "شاو" بازی "جیسون استاتام" از جمله بازیگران و شخصیت‌های اصلی مجموعه فیلم‌های پرطرفدار سریع و خشن هستند که هم اکنون در نسخه مجزا روبروی یک دیگر بازی میکنند.

"ونسا کربی" تنها بازیگر اصلی زن این فیلم سینمایی است. وی هم اکنون اکران فیلم سینمایی "ماموریت غیرممکن ۶" را در برنامه دارد. این فیلم طی دو هفته توانسته صدر باکس آفیس هالیوود را حفظ کند.

علاوه بر دواین جانسون، جیسون استاتام و ونسا کربی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر سینمای هالیوود در آثاری همچون ثور، برج تاریک و انتقام جویان به ایفای نقش پرداخته است. البته در آخرین نسخه از اونجرز شخصیت ادریس البا با نام "هایمدال" کشته می‌شود و باید دید در ادامه این آثار حضور خواهد داشت یا خیر.

کارگردانی فیلم سینمایی "هابز و شاو" را "دیوید لیچ" بر عهده گرفته و اکران این فیلم سینمایی که نگارش فیلمنامه آن را "کریس مورگان" بار عهده داشته است.

غلبه کردن

فیلم سینمایی غلبه کردن ساخته الکس کندریک یکی از شگفتی سازهای جدول فروش سینمای هالیوود در این هفته است، این فیلم در دومین هفته از اکران توانست با فروشی معادل ۵.۷ میلیون دلار پنجمین فیلم باکس آفیس شود. 

غلبه کردن ششمین فیلم کندریک به حساب می آید، نکته جالب درباره این فیلم بازی، نویسندگی و کارگردانی کندریک در این فیلم به صورت مشترک است.

همچنین فیلم‌های "آماده‌ای یا نه" با ۵.۶ میلیون دلار، داستان‌های ترسناک با ۵ میلیون دلار، مرد عنکبوتی با ۴.۳ میلیون دلار، دورا با ۴.۱ میلیون دلار و "پرندگان خشمگین" با ۴.۱ میلیون دلار رتبه‌های ششم تا دهم جدول فروش سینمای هالیوود را را در اختیار دارند

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: باکس آفیس پسران خوب پرندگان خشمگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  

مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر با اشاره به اکران تمامی فیلم‌های نوروزی در این سینما، گفت: از زمان آغاز اکران فیلم‌های نوروزی در شب‌های عید و ماه رمضان شاهد استقبال چشمگیر علاقه‌مندان از فیلم‌ها هستیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مجتبی رضایی مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر در جمع خبرنگاران با تبریک ایام نوروز و سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) از اکران تمامی فیلم‌های نوروزی در پردیس سینمایی بازار شهر خبر داد و اظهار کرد: فیلم‌های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «بی‌بدن»، «آپاراتچی»، «نوروز» و «ایلیا جست‌وجوی قهرمان» در این سینما در حال اکران است.


وی به استقبال چشمگیر علاقه‌مندان از فیلم‌های نوروزی در این سینما اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز اکران فیلم‌های نوروزی و بویژه در شب‌های عید شاهد استقبال خوب علاقه‌مندان از فیلم‌ها هستیم.


وی تصریح کرد: روزانه ۱۸ سانس فیلم نوروزی در پردیس سینمایی بازار شهر به نمایش درمی‌آید که با توجه به استقبال مخاطبان از آثار کمدی در قم، ۹ سانس به فیلم «تمساح خونی» اختصاص دارد.


مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر در خصوص بیشترین مخاطب فیلم نوروزی در این سینما، گفت: فیلم کمدی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی، فیلم اجتماعی «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده و فیلم دفاع مقدسی «آسمان غرب» تاکنون بیشترین فروش و مخاطب را در میان فیلم‌های نوروزی در این سینما داشته‌اند.


رضایی همچنین به طرح اکران شبانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال چشمگیر مخاطبان از فیلم‌های نوروزی در این سینما، تاکنون چندین نوبت سانس فوق‌العاده برای فیلم‌های پرمخاطب اختصاص یافته و برای سانس یک بامداد نیز به صورت حضوری بلیت‌فروشی انجام می‌شود.


وی در ادامه به اکران مردمی فیلم سینمایی «پرویزخان» با حضور کارگردان و بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی بازار شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه علی ثقفی کارگردان این فیلم از فیلمسازان استان قم است و با هماهنگی و همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مراسم اکران مردمی «پرویزخان» برگزار شد و مورد استقبال خوب علاقه‌مندان قرار گرفت.


مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر در پایان با قدردانی از همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، از تداوم نمایش فیلم‌های نوروزی در این سینما و میزبانی از علاقه‌مندان خبر داد.

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • نبض گیشه در دستان «تمساح خونی»
  • تداوم رونق سینمایی در نوروز رمضانی؛ گیشه به ۷۶ میلیارد تومان رسید
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • پاندای کونگ‌فوکار در گیشه جهانی رکوردشکنی کرد
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید
  • هفت‌سین سینمایی تلویزیون/ از «قاتلین ماه کامل» تا «زن‌ها فرشته‌اند»