Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@14:28:40 GMT

کاروان سلامت هلال احمر یزد به هرمزگان اعزام می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۳۳۶۱

کاروان سلامت هلال احمر یزد به هرمزگان اعزام می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح نذر آب 2 و اعزام کاروان سلامت با همکاری پزشکان وخیرین داوطلب استان یزد از تاریخ 11 لغایت 14 شهریور98 در بخش رویدر شهرستان بندرخمیر هرمزگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حرازی زاده یزدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار داشت : در راستای طرح ملی نذر آب 2 ؛ کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان یزد متشکل از 20 نفر که شامل 5 نفر پزشک متخصص (داخلی ،عفونی،اطفال،زنان و زایمان،اعصاب و روان) و پزشک عمومی ،روانشناس، پرستار، ماما و نیروهای داوطلب هلال احمر استان به منظور ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان پزشکی در بخش رویدر شهرستان بندر خمیر استان هرمزگان خدمت رسانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طرح نذر آب ۲ با مشارکت پزشکان داوطلب و خیرین به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه، با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه، برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و آموزشی به منطقه محروم و کم برخوردار اعزام میشوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه طرح نذر آب برای دومین بار و در نقاط کم‌آب کشور برگزار می‌شود، افزود: هدف از این طرح رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق بوده که در این راستا هماهنگی‌هایی با مسؤولان هرمزگان انجام گرفته است.

حرازی زاده بیان داشت : 300 سبد کالا شامل اقلامی از قبیل برنج، قند، شکر، حبوبات، ماکارانی، روغن، سویا و رب گوجه فرنگی و ... که   ارزش هر سبد به مبلغ 2 میلیون ریال است در بین خانوارهای منطقه توزیع خواهد شد؛ همچنین اجرای طرح نیابت از دیگر خدمات بشردوستانه در این طرح خواهد بود.

 وی افزود: در سال گذشته طرح «نذر آب 1» با هدف محرومیت زدایی و کمک به معیشت و سلامت مردم استان سیستان و بلوچستان با حضور 19 کاروان سلامت از سراسر کشور در 19 منطقه این استان و برنامه هایی مانند توزیع سبد غذایی بین نیازمندان و نصب مخازن آب شرب در مناطقی که دچار خشکسالی شده بودند اجرا شد که در طرح مذکور استان یزد در شهرستان دلگان مستقر بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه
  • محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد