Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:57:58 GMT

شرایط سانداکاران دختر در قم در وضعیت قرمز قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۳۴۸۳

شرایط سانداکاران دختر در قم در وضعیت قرمز قرار دارد

نایب رئیس هیئت ووشو استان قم با بیان اینکه شرایط سانداکاران دختر در قم در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: جهت پیشرفت بانوان ووشو قم باید مربی غیربومی به خدمت بگیریم که هزینه آن از عهده این هیئت ورزشی خارج است. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

سمانه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در هیئت ووشو استان اظهار داشت: در سال نخستی که تصمیم به برگزاری لیگ استانی بانوان گرفته شد تعداد اندکی در مسابقات شرکت کردند، اما ناامید نشدیم تا اینکه در سال جاری که برای دومین سال پیاپی لیگ پیگیری شد استقبال بسیار خوبی را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس هیئت ووشو استان قم افزود: لیگ استانی بانوان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در دو بخش تالو و ساندا با هدف استعدادیابی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه ووشو بانوان از نظر فنی با سطح کشور فاصله زیادی دارد، عنوان کرد: رسیدن به جایگاه استان‌های مدعی دشوار است، چراکه بانوان قم از نظر جمعیت و مربی کارکشته با آن‌ها قابل‌مقایسه نیستند.

سلیمانی گفت: در حال حاضر استعدادهای خوبی داریم اما برای ارتقاء سطح فنی ووشوکاران نیاز به استخدام مربی بادانش غیربومی داریم که هزینه آن از عهده هیئت ووشو خارج است.

پیگیری تمرینات تیم ووشوی جوانان در شهرکرد/ مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو بانوان فردا برگزار می‌شودلیگ برتر ووشو بانوان| تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدنداصفهان| لیگ ووشو بانوان استان اصفهان برگزار می‌شود

نائب رئیس هیئت ووشو استان قم با ابراز نارضایتی از وضعیت ساندا کاران نونهال استان، عنوان کرد: متأسفانه امروزه خانواده‌ها تمایل چندانی برای حضور فرزندانشان در بخش‌های فیزیکی ندارند و همه ناخودآگاه به سمت تالو یا همان اجرای فرم سوق داده شده‌اند.

به گفته وی، کمبود ساندا کار در وضعیت قرمز قرار دارد و آینده دختران مبارز قمی در خطر است.

وی درباره امضای تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش در راستای ترویج این رشته توضیح داد: جلسات متعددی داشتیم اما بنا بر بخشنامه وزارتخانه، آموزش و پرورش موافق رشته‌های فیزیکی نیست، البته سطح توقعی همچون سالن، مربی و امکانات رایگان را دارند که اصلاً مقدور نیست.

سلیمانی تصریح کرد: در نقطه مقابل بخش تالو پیشرفت چشمگیری داشته و ازسوی اعلام آمار بیمه‌شدگان در سال گذشته جمعیت بانوان رشد 46 درصدی داشته است.

وی درباره برنامه‌های پیشروی بخش بانوان گفت: مهم‌ترین رویداد برای ووشوکاران قمی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم در هفته‌های آینده پیکارهای انتخابی استان را جهت شناخت افراد برتر برگزار کرده و زمان کافی برای تمرین داشته باشیم و از همه مهم‌تر تیم کامل و یکدستی را راهی مسابقات کنیم.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند

تیم‌های ملی جودو مردان و بانوان ایران، عصر امروز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، راهی هنگ‌کنگ خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سی‌ودومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنجشنبه به این رقابت‌ها اعزام شود. با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دوبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان نیز کنسل شد.

با توجه با زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را جهت حضور در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیط اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد.

بر این اساس، جودوکاران کشورمان ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به فرودگاه دوبی سفر خواهند کرد و پس از آن عازم هنگ کنگ خواهند شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745769

دیگر خبرها

  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد