Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@17:14:45 GMT

کاغذ دولتی را برای انتخابات احتکار کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۳۸۲۰

کاغذ دولتی را برای انتخابات احتکار کرده‌اند

به گزارش جهان نيوز، نصرالله پژمان فر با اشاره به گرانی کاغذ و  نبود دفتر مشق دولتی در بازار، گفت: این مسئله یکی از نگرانی‌های اصلی  ما است اما متاسفانه وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکنون برنامه مدونی را برای حل این مشکل ارائه نکرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت خواسته است که در جلسه‌ای حضور یابند و راهکارهای خود برای حل مشکل کاغذ را به اعضای کمیسیون ارائه دهند تا برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همچنین ما با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس صحبت کرده‌ایم تا جلسه‌ای را درباره موضوع مذکور با وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار کنند که قطعاً این جلسه پیش از آغاز سال تحصیلی جدید برگزار خواهد شد.

سوء مدیریت دولتی‌ها باعث گرانی کاغذ شده است
پژمان فر در تشریح علت گرانی کاغذ گفت: مشکل اصلی در بازار کاغذ بی‌برنامگی و سوء مدیریت دولتمردان است چرا که کاغذ بسیار زیادی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به کشور وارد شده است اما به علت عدم نظارت کافی، این کاغذها در انبار احتکار شده است.

وی عنوان کرد: ما خبرهایی داریم مبنی بر اینکه بسیاری از دلالان و مفسدان اقتصادی موقعیت حساس شروع سال تحصیلی را در نظر نمی‌گیرند و با احتکار کاغذ دولتی، به دنبال آن هستند که در اسفند ماه و ایام انتخابات آن را با قیمت بالاتری عرضه کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: دولت و دستگاه‌های نظارتی باید به موضوع احتکار کاغذ ورود کرده و با محتکران که کاغذ زیادی را انبار کرده‌اند، برخورد جدی کنند.

منبع:خانه ملت کپی متن خبر برچسب ها: پژمانفر کاغذ انتخابات

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: پژمانفر کاغذ انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک ماه دیگر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده و از هفتم خرداد ماه دوازدهمین دوره مجلس آغاز خواهد شد.

آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، در دوره جدید مجلس برخلاف دوره کنونی انتخابات هیات رییسه و جایگاه ریاست دوره آینده محل بحث و تحلیل فراوان شده است، کرسی‌ای که در مجلس یازدهم اگرچه به طور ثابت ریاست قالیباف را بر خود دید اما هر ساله موضوعی چالشی میان او و منتقدانش بوده است.

بر همین اساس و با توجه به نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس که قالیباف جایگاه نخست را در تهران از دست داد و بعد از ۳ کاندیدای عضو یا نزدیک به جبهه پایداری و منتقدانش در رتبه چهارم قرار گرفت گمانه‌زنی‌ها درخصوص آینده حضور او در جایگاه ریاست و حتی ادامه حضور در مجلس شتاب تازه‌ای گرفت.

در روزهای نخست پس از انتخابات حجم اظهارنظرها و واکنش های مجازی به قدری افزایش پیدا کرده بود که مورد تذکر رهبری قرار گرفت و ایشان فرمودند: «منتخبان مجلس جدید مراقبت کنند و نگذارند شیرینی تشکیل مجلس در کام مردم و فضای سیاسیِ با طراواتِ کشور تلخ شود، ضمن اینکه اگر مجلس دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌ بندی‌های گوناگون شود، از کار اصلی خود باز می‌ماند.»

حال به نظر می‌رسد منتقدان و مخالفان قالیباف در روزهای پایانی مجلس یازدهم و در آستانه شروع به کار مجلس جدید وارد فاز تازه فعالیت های خود شده‌اند؛ در همین راستا شنیده می‌شود عصر امروز جلسه‌ای به دعوت حمید رسایی منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم با حضور جمعی از منتخبان دوره جدید مجلس برگزار خواهد شد.

احتمالا یکی از مهمترین محورها و موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح می‌شود موضوع انتخابات هیات رییسه مجلس و ریاست مجلس در دوره آینده باشد.

این احتمال وجود دارد که اگرچه محوریت این جلسه با رسایی است اما برخی افراد بیرون از مجلس جزو متولیان برگزاری آن باشند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897906

دیگر خبرها

  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • خاندوزی چند هفته قبل از وزیر شدن: شش ماهه مشکل گرانی‌ها حل می‌شود
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی بلاتکلیف ماند
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس