Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاپور تشرینی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره هفته گذشته با شرکت ۱۹۴ فیلم داخلی و خارجی و تجلیل از عوامل ۳۰ فیلم برتر در سالن سیتی سنتر اصفهان خاتمه یافت.

وی اظهار کرد: داوران آستارایی که از فیلمسازان باسابقه هستند، در بخش جلوگاه امید این جشنواره قضاوت کردند و در طی برگزاری این رویداد فرهنگی، ۱۵۸ فیلم سینمایی در ۱۱ سالن سینمای استان اصفهان اکران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از سال ۶۱  برگزار می شود و آثار این دوره مبتنی بر آموزه‌های اعتقادی، اخلاقی، سبک زندگی، احترام خانواده و همنوع، نشاط، امید و اعتماد به نفس، تلاش برای پیشرفت، مسئولیت پذیری اجتماعی، دوستی با طبیعت و آمادگی برای مواجهه با چالش‌های آینده بود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری اداره ارشاد آن ساماندهی شده است.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان گیلان اعتماد به نفس جشنواره بین المللی فیلم خانواده کودک و نوجوان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جشنواره قرآنی آرمان با محوریت آیات ابراهیمی + فیلم

جشنواره قرآنی آرمان با محوریت آیات ابراهیمی، همزمان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و بوستان لاله در شهر تهران در حال برگزاری است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن بهار معنویت و بهار طبیعت، برنامه‌های قرآنی و معنوی باشکوهی در سطح کشور در حال برگزاری است.

یکی از این مراسم، جشنواره مردمی آرمان است که به همت شورای عالی قرآن شهرداری تهران، دومین دوره آن همزمان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و بوستان لاله تهران در حال برگزاری است.

.

این جشنواره قرآنی که با محوریت آیات ابراهیمی این روزها در حال برگزاری است، دارای بخش‌های مختلف از جمله مسابقه تعاملی مجازی با هوش مصنوعی با عنوان نوری در تاریکی، واقعیت مجازی، مسابقه تشخیص آیات توسط هوش مصنوعی و گالری تصاویر متحرک متاورسی است.

همچنین برگزاری محفل قرآن ابراهیمی در مساجد منتخب شهر تهران بخش دیگری از این جشنواره است که در حدود یک هزار مسجد در حال برگزاری است.

جشنواره آرمان در بوستان لاله و نمایشگاه بین‌المللی قرآن به طور همزمان از افطار تا ساعت 24 هر روز برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند به همراه خانواده در این برنامه شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشنایی با جشنواره قرآنی آرمان با محوریت آیات ابراهیمی + فیلم
  • فریاد اعتراض مردم اصفهان بر سر رژیم کودک کش صهیونیستی +عکس و فیلم
  • شهادت بیش از ۱۳ هزار کودک در جنگ غزه
  • شهادت بیش از ۱۳هزار کودک در جنگ غزه
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • ضرورت توجه به خوشنویسی در کتاب‌های آموزشی
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین