Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خاص به بررسی تاکتیک‌هایی پرداخته است که آرسنال می‌تواند به لطف خط میانی و حمله توانمند خود اجرا کند. 

طرفداری- به اعتقاد ژوزه مورینیو، اونای امری باید جهت بهره بردن از حداکثر توان هجومی تیمش، با چینش متفاوتی بازی کند.

به نقل از FFT، روز گذشته در دربی شمال لندن، پیر امریک اوبامیانگ، الکساندر لاکازت و نیکولاس پپه مثلث هجومی توپچی‌ها را تشکیل می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو می‌گوید به کار گرفتن یک بازیکن شماره ۱۰ در پشت این سه بازیکن (همچون اتفاقی که در نیمه دوم بازی با تاتنهام افتاد) می‌تواند بر میزان خلاقیت آن‌ها بیافزاید.

به نظرم آن‌ها بازیکنان خیلی خوبی هستند و در حالت عادی باید هر سه نفر کنار هم در زمین حضور داشته باشند. فکر می‌کنم اوبامیانگ بازی کردن در مرکز خط حمله را ترجیح دهد زیرا حس می‌کند در آنجا شانس بیشتری برای گلزنی دارد. اما شاید در سمت چپ هم بتواند به همان اندازه گلزنی کند. کاری که روبرتو فیرمینو در لیورپول انجام می‌دهد این است که عقب می‌آید تا سادیو مانه و محمد صلاح از گوشه‌ها نفوذ کنند. می‌توانم تصور کنم اگر اوبامیانگ در سمت چپ خط حمله لیورپول بازی کند، گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند. در آرسنال، لاکازت آن قابلیت را ندارد ولی آن‌ها دو گزینه دارند. گزینه اول این است به جای آن که همچون بازی امروز سه هافبک خطی داشته باشند، همچون بیست دقیقه پایانی مسابقه دو هافبک دفاعی به کار بگیرند و کسی در پست شماره ۱۰ به تغذیه مهاجمان بپردازد تا نیازی به عقب آمدن لاکازت نباشد. 

 مورینیو در ادامه اضافه کرد:

گزینه محتمل دیگر این است که پپه از سمت راست به سمت مرکز زمین مایل شود. امروزه تیم‌های زیادی با خط دفاعی چهار نفره بازی می‌کنند ولی در اصل سه بازیکن به دفاع می‌پردازند و مثلا یک مدافع راست تقریبا نقش یک وینگر را ایفا می‌کند تا وینگر آن سمت بتواند در عرض حرکت کند. پس اگر پپه در عرض بازی کند، می‌تواند فضای بیشتری برای لاکازت فراهم کند و کاری را انجام دهد که (متئو) گوندوزی روی آخرین گل (گل اوبامیانگ) انجام داد. پپه می‌تواند با پای چپ خود پس از حرکت در عرض، توپ را به لاکازت برساند. پس آن‌ها گزینه‌های زیادی در اختیار دارند. این سه بازیکن خیلی خوب هستند. آن‌ها روی نیمکت (هنریک) مخیتاریان، (مسوت) اوزیل و (دنی) سبایوس را داشتند که آن‌ها هم بازیکنانی هستند که می‌توانند چیزهایی به تیم عرضه کنند. به نظرم آن‌ها از میانه زمین تا خط حمله می‌توانند راهکارهای زیادی را به کار بگیرند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود که مسیر قهرمانی اش در لالیگا هموار بود و توانست با رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده بالاتر از بارسای پپ گواردیولا قهرمان شود اما در لیگ قهرمانان بخت یار کهکشانی ها نبود. 

بعد از شکست 2-1 در مونیخ، رئال در بازی برگشت در برنابئو 2-1 برنده شد ولی در ضربات پنالتی ستاره هایی چون راموس، رونالدو و کاکا ضرباتشان را خراب کردند تا بایرن به فینال برود. مورینیو بعد از آن بازی از ناراحتی گریه کرده بود.

آقای خاص در مصاحبه با آمازون پرایم و در مورد آن بازی گفت: «ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و معتقدم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، قهرمان می شدیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.»

مورینیو ادامه داد: «بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌، داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندس (مدیر برنامه‌ها) زنگ زد و به من گفت، یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است. من هم در جواب به مندس گفتم، من هم حال خوشی ندارم، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.»

رئال مادرید و بایرن حالا در یک نیمه نهایی دیگر سه شنبه شب به مصاف هم خواهند رفت و مثل همیشه این یک بازی کلاسیک جذاب در فوتبال اروپا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس