Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک − آر بی لایپزیگ ۳

بلندپروازی آر بی لایپزیگ همچنان ادامه دارد. این تیم هفته سوم بازی‌های بوندس‌لیگا را نیز پشت سر گذاشت و شامگاه جمعه (۳۰ اوت/ ۸ شهریور) در نخستین دیدار این هفته مونشن‌گلادباخ را ۳ بر یک مغلوب کرد. تیمو ورنر، مهاجم ملی‌پوش لایزپیگ با زدن هر سه گل تیمش چهره برتر میدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایپزیگ در حال حاضر ۹ امتیاز از سه بازی کسب کرده است.

بایر لورکوزن صفر − هوفن‌هایم صفر

مصاف تیم‌های بایر لورکوزن و هوفن‌هایم با تساوی بدون گل به پایان رسید. سرخ‌پوش‌های لورکوزن اگر چه تیم برتر میدان بودند، اما نتوانستند هیچیک از موفقیت‌های خود را به گل تبدل کنند. در خور توجه این که لورکوزن در این دیدار ۱۹ بار به ضربه کرنر دست یافت، اما به‌رغم تلاش‌های فراوان نتوانست دروازه تیم مهمان را باز کند.

ولفسبورگ یک − پادربورن یک

تیم پادربورن که در فصل جدید به جمع دسته اولی‌ها پیوسته، در هفته سوم موفق شد به نخستین امتیاز خود دست یابد. پادربورن بعد از ظهر شنبه مهمان تیم ولفسبورگ بود. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که با توجه به عملکرد کم‌وبیش برابر دو تیم عادلانه بود.

فرایبورگ یک − اف ث کلن ۲

فرایبورگ که دو دیدار اخیر خود را با موفقیت به پایان برده بود، این هفته میزبان کلن بود. سفیدپوش‌های کلن که در فصل جدید دو بار پیاپی شکست خورده بودند، این بار توانستند طلسم را بشکنند و با پیروزی ۲ بر یک بر فرایبورگ و کسب ۳ امتیاز به خانه بازگردند. الیاس السخیری، ملی‌پوش تونسی کلن در واپسین لحظات بازی توپ را با شوتی زمینی وارد دروازه فرایبورگ کرد و گل پیروزی را به ثمر رساند.

شالکه ۳ − هرتا برلین صفر

آبی‌پوش‌های شالکه نیز از تیم‌هایی بودند که در هفته سوم طعم پیروزی را چشیدند. شالکه در خانه خود در حضور بیش از ۶۲ هزار تماشاگر با نتیجه ۳ بر صفر از سد پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین گذشت و سه امتیاز به دست آورد. این نخستین پیروزی خانگی شالکه در طی ده دیدار اخیر بود. هرتا برلین در مقابل تنها یک تساوی و دو شکست در سه دیدار اخیر خود داشته و تا کنون تنها یک امتیاز کسب کرده است.

بایرن مونیخ ۶ − ماینتس یک

بایرن مونیخ  هم با نمایشی مقتدرانه توانست مهمان خود، ماینتس را با نتیجه ۶ بر یک درهم کوبد. مصاف دو تیم در حضور ۷۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آلیانتس برگزار شد. سرخ‌پوش‌های مونیخ هم از لحاظ شمار حملات و هم از لحاظ مالکیت توپ بر ماینتس برتری داشتند و اگر چه تا دقیقه ۳۶ یک بر صفر عقب بودند، اما به ویژه در نیمه دوم توانستند موقعیت‌های خود را به گل بدل کنند.

ایوان پریزیچ، بازیکن اهل کرواسی که در فصل جدید از اینتر میلان به بایرن مونیخ پیوسته، در دقیقه ۵۴ توپ را با ضربه سر وارد دروازه ماینتس کرد و نخستین گل خود برای بایرن را به ثمر رساند. پاوار (دقیقه ۳۶)، آلابا (دقیقه ۴۵)، کومان (دقیقه ۶۴)، لواندوفسکی (دقیقه ۷۸) و داویس (دقیقه ۸۱) دیگر گل‌های بایرن را به ثمر رساندند. تک‌گ ل ماینتس نیز در دقیقه ششم بازی توسط بوتیوس به ثمر رسید.

اونیون برلین ۳ − بوروسیا دورتموند یک

یکی از نتایج غافلگیرکننده هفته سوم در دیدار اونیون برلین و دورتموند حاصل شد. بوروسیا دورتموند که از مدعیان قهرمانی در این فصل محسوب می‌شود، از میزبان خود ۳ بر یک شکست خورد. اونیون برلین که در فصل جدید به جمع دسته اولی‌ها پیوسته، به این ترتیب اولین پیروزی خود را جشن گرفت.

وردر برمن ۳ − آگسبورگ ۲

در نخستین دیدار روز یکشنبه وردر برمن با نتیجه ۳ بر ۲ از سد مهمان خود، آگسبورگ گذشت. سبزپوش‌های برمن هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات از حریف خود برتر بودند. گل پیروزی برمن را یویا اوساکا در دقیقه ۶۷ به ثمر رساند. او اولین گل برمن را نیز در این مصاف وارد دروازه آگسبورگ کرده بود.

آینتراخت فرانکفورت ۲ − فورتونا دوسلدورف یک

در آخرین دیدار هفته سوم بوندس‌لیگا که شامگاه یکشنبه برگزار شد، آینتراخت فرانکفورت توانست مهمان خود، فورتونا دوسلدورف را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. فرانکفورت که تا دقیقه ۵۷ یک بر صفر عقب بود، توانست توسط "باس دوست" به گل تساوی دست یابد. پاسینسیا نیز چهار دقیقه مانده به پایان بازی گل پیروزی را برای فرانکفورت به ثمر رساند.

کد خبر 453647 برچسب‌ها فوتبال - بوندس لیگا آلمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال بوندس لیگا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا شامگاه یک شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود رئال مادرید به پایان رسید.

رئال مادرید پس از پیروزی ارزشمندی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی کسب کرده بود پای به این میدان گذاشت تا با فتح ال کلاسیکو برابر رقیب سنتی خود یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی اسپانیا نزدیک شود.

در این دیدار بارسلونا شروع خطرناکی داشت و از همان ابتدا حملات خود را آغاز کرد و در ششمین دقیقه بازی در حالی که صاحب یک ضربه کرنر شده بود «رافینیا» ارسال بلندی روی دروزاه انجام داد و «آندرئاس کریستنسن» با یک ضربه سر دروازه رئال با باز کرد.

اما شاگردان کارلو آنچلوتی که تاب شکست خانگی برابر بارسلونا را نداشتند جلو کشیدند و «لوکاس واسکز» با یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد که با خطای «پل کوبارسی» متوقف شد تا «وینیسیوس جونیور» از روی نقطه پنالتی دروازه «تراشتگن» را باز کند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و در نیمه دوم در دقیقه ۶۹ «فرمین لوپز» موفق شد برای بار دوم بارسلونا را پیش بیندازد.

اما خوشحالی شاگردان ژاوی چند دقیقه بیشتر طول نکشید و در دقیقه ۷۳ «لوکاس واسکز» یک بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.

در حالی که در دقیقه ۹۰ به نظر می‌رسید که بازی با همین نتیجه به پایان برسد اما ارسال دیدنی «لوکاس واسکز» موجب شد «جود بلینگام» تور دروازه رئال با لرزه درآورد تا این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ به سود رئال مادرید به پایان رسید.

در جدول رده بندی لالیگا رئال مادرید با این پیروزی ۸۱ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. بارسلونا هم با ۷۰ امتیاز در رده دوم حضور دارد.

به این ترتیب با توجه به ۱۱ امتیاز اختلافی که اکنون میان رئال مادرید با بارسلونا پدید آورده است باید از الان مادریدی‌ها را قهرمان اسپانیا بدانیم. اما این شکست کار را برای بارسلونا سخت کرد و این تیم اکنون خیرونای ۶۸ امتیازی را پشت سر خود می بیند و به نظر می‌رسد شاگردان ژاوی با این شکست با تغییر رقیب مواجه شدند و اکنون باید تلاش کنند جایگاه دوم را از دست ندهند.

کد خبر 6084916

دیگر خبرها

  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین