Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@03:58:37 GMT

انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در تنکابن

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۵۱۰۳

انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت های هرمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق شاه نظری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل واقع در کمربندی شهرستان تنکابن از یک شهروندان در قالب یک شرکت هرمی 230 میلیون ریال در پوشش تور مسافرتی کلاهبرداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران دریافتند، در یک از روستاهای حومه این شهرستان افرادی به صورت غیرقانونی در قالب یک شرکت هرمی فعالیت می کنند.

شاه نظری افزود: با هماهنگی قضائی و پس از شناسایی متهمان، ماموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه 8 متهم به عضویت در شرکت هرمی و کلاهبرداری از شهروندان را که همگی اهل یکی از استان های غربی کشور بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از محل فعالیت این افراد مقادیر زیادی بروشور، کاتالوگ، لب تاپ و کتاب که مربوط به مصاحبه و معرفی شرکت های هرمی بوده کشف شد.فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی و هشدارهای انتظامی بسیار مهم است از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسشی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر از کشف بیش از ۴۱ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات تخصصی از فعالیت یک واحد صنفی در فروش انواع سیگار و تنباکو قاچاق مطلع شدند. 

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی‌های فنی، محل نگهداری سیگارهای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی و بازرسی انجام شده از این مغازه، ۴۱ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار و ۲۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به مهر و موم این مغازه گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در نظرآباد کشف شد کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی