Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@03:57:01 GMT

پرداخت وجه مشتریان انصرافی رامک خودرو

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۵۱۲۰

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  با توجه به این که شرکت های خودرویی وارد کننده از سال گذشته با اعلام ممنوعیت واردات خودرو توسط دولت، وارد چالش فراوانی شده اند، شرکت رامک خودرو با اعتقاد راسخ به امر تولید و تلاش موثر در این زمینه و بستر سازی کامل در جهت مقوله ی تولیدخودرو در ایران، سعی وافری در برون رفت از این شرایط خاص و ایجاد راهکاری عملیاتی برای ایفای تعهدات خود به مشتریان گرامی، فراهم ساخته و تاخیر ایجاد شده در روند تحویل خودروهای مشتریان، کاملا خارج از اراده ی رامک خودرو بوده و به جهت وضع قوانین جدید، حادث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است شرکت رامک خودرو در حال حاضر با جدیت، پیگیر راهکار های لازم برای ترخیص خودرو های باقی مانده در گمرکات کشور برای مشتریان خود و همزمان انجام فرایند تولید تیوولی در ایران بوده که به زودی این مهم، محقق خواهد شد.
 

رامک خودرو کماکان امادگی پرداخت وجه مشتریان انصرافی خود را دارد و‌همانطور که طی یکسال گذشته وجه بخش فراوانی از مشتریان انصرافی خود را پرداخت نموده است ، از این پس نیز مهیای این موضوع می باشد و برای مشتریانی که قرارداد متمم انعقاد نمودند با اغاز پروسه ی تولید، با ارائه ی زمانبندی تولید و تحویل خودروهای مونتاژی به مشتریان گرانقدر خود، تقدیم می نماید .
 

شرکت رامک خودرو، ضمن اعلام پایبندی به تعهدات خود، پیگیری قانونی و‌ جدی از مطالب غیرواقعی که اخیرا عنوان شده را، حق قانونی خود می داند. لذا در این راستا، از آحاد مشتریان عزیز خود می خواهد با حفظ آرامش و صبوری، مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند.

 

آخرین خبر

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رامک خودرو اقتصاد جام نیوز گمرک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند. سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896378

دیگر خبرها

  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است