Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@04:39:12 GMT

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در آستانه بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۵۱۵۷

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در آستانه بازگشایی مدارس

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشدید نظارت‌ها بر فعالیت واحدهای صنفی به ویژه فروشگاه‌های عرضه کیف، کفش و لباس در آستانه بازگشایی مدارس در این استان خبر داد و گفت: این طرح از دهم شهریور ماه الی دهم مهرماه به صورت همزمان در سراسر استان به اجرا درآمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ  ضمن آغاز طرح طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سراسر مازندران از تشدید نظارت‌ها بر فعالیت واحدهای صنفی به ویژه فروشگاه‌های عرضه کیف، کفش و لباس در آستانه بازگشایی مدارس در این استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این طرح با هدف نظارت بر روند عرضه نوشت افزار، کیف و کفش، پوشاک و فرم مدارس،  به صورت همزمان در سراسر استان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید و اوج تقاضا برای خرید نوشت افزار و لوازم آموزشی، این طرح با حضور کلیه بازرسان و دیگر عوامل نظارتی در کلیه مناطق مازندران برگزار می‌شود.

قوانلو با اشاره به زمان اجرای این طرح از دهم شهریور ماه  الی  دهم مهرماه؛ تصریح کرد: بازرسی از واحدهای تولیدی و وارد کننده و فروشگاه‌های لوازم التحریر از اولویت‌های این طرح خواهد بود.

وی با بیان اینکه هرگونه فروش اجباری نوشت افزار به صورت سبدی به مشتریان ممنوع است، متذکر شد: در این طرح با تخلفاتی همچون گران‌فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور، تبلیغ خلاف واقع، حراج غیر قانونی و سایر تخلفات رایج در بازار، برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تأکید بر اهمیت نقش شهروندان در جلوگیری از تخلفات اعلام کرد: شهروندان برای خرید لوازم مورد نیاز خود به واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 124 به این سازمان اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • محور هراز بازگشایی شد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود