Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: روزانه ۱۵۰ نفر متکدی را جمع آوری می‌کنیم که بیشتر آن‌ها اعتیاد دارند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته سرپرست امور مجلس سازمان بهزیستی اعلام کرد که مردم تهران روزانه ۱.۵ میلیارد تومان به متکدیان پول می‌دهند، اما از آنجایی که این مقام مسئول برای پاسخگویی در مورد جزئیات این موضوع حاضر نشد، به سراغ صادقی معاون امور اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران رفتیم که او با اشاره به تکلیف قانونی شهرداری مبنی بر شناسایی جمع آوری متکدیان گفت: تا حدودی می‌توانیم بگوییم با توجه به وسعت شهر در کدام منطقه عدد اعلام شده درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امور اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه گل‌فروشان و کسانی که در سر چهارراه اجناس دیگری را به فروش می‌رسانند، متکدی نبوده و مصداق دستفروش هستند، گفت: کسانی متکدی محسوب می‌شوند که با دست دراز کردن به سوی مردم از آن‌ها طلب کمک می‌کنند و با دود کردن اسفند به صورت غیرمستقیم از مردم تقاضای پول می‌کنند.

او با بیان اینکه طبق قانون ۱۱ ارگان باید برای ساماندهی این دسته از افراد ایفای نقش کنند، افزود: ما روزانه ۱۵۰ نفر متکدی را جمع آوری می‌کنیم که تعداد خیلی کمی از آن‌ها نیازمند واقعی بوده و بیشترشان به خاطر اعتیاد تکدی گری می‌کنند.


صادقی با بیان اینکه انتظار داریم مردم از طریق سازمان‌های کمک رسان وجوهات خود را به دست نیازمندان برسانند، افزود: بار‌ها پیش آمده که فردی را تا ۱۰ بار از سطح خیابان جمع آوری کردیم و دوباره اقدام به تکدی گری کرده است و این نشان از وجود نقص در سیستم برخورد با پدیده تکدی گری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گدایان تهران خدمات اجتماعی شهرداری سازمان بهزیستی دستفروشان مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام

عزیزالله عباس پور مدیرکل امور مالیاتی ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: با انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب و از محل مالیات شرکت‌های بزرگ، مبالغ قابل توجهی به توسعه شهر‌ها و روستا‌های استان اختصاص می‌باید.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام همچنین از وصول ۱۷ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و یادآور شد: با مشارکت مردم و اقدامات انجام‌شده، درآمد‌های مالیاتی استان محقق شده و این درآمد‌ها منبع اعتباری قابل توجهی را برای توسعه استان فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد
  • چاره اندیشی شهرداری پایتخت برای سفید بالک ها
  • توضیحات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درباره واردات واگن‌های مترو
  • ابلاغ دستورات شهرداری به سازمان بوستان‌ها برای جلوگیری از طغیان سفید بالک ها در پایتخت