Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، در این اطلاعیه آمده است: “در ادامه برخی خبرسازی ها و انتشار شایعات در خصوص جمعیت هلال احمر در روزهای گذشته، امروز نیز چند رسانه خبری مبنی بر بازداشت ۳ مدیر دیگر در سازمان تدارکات پزشکی منتشر کردند.

این در حالی است که چنین خبری از اساس کذب است و واقعیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز آقای علی فرجی، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی که مدتی پیش بازداشت شده بود، با تامین وثیقه آزاد شد.

پیش از این و در روزهای گذشته چندین خبر مانند انتصاب یک فعال دارویی به جمعیت هلال احمر، استعفای رئیس جمعیت هلال احمر و … در رسانه ها منتشر شده بود که از سوی جمعیت هلال احمر تکذیب شد.

جمعیت هلال احمر همچنان که پیش از این بر ضرورت رسیدگی قانونی و شفاف به همه ابهامات موجود تاکید کرده بود، یک بار دیگر از اهالی رسانه دعوت می کند از انتشار اخبار بی اعتباری که مصرف بولتنی دارند و موجب خدشه دار شدن اعتبار این نهاد مردمی می شود، خودداری کنند.

۲۳۵۲۳۲

کد خبر 1295727

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هلال احمر باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس استان البرز خبر ورزشی ایالات متحده آمریکا بازار طلا و ارز استان چهارمحال و بختیاری رژیم صهیونیستی اسرائیل محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت