Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:23:53 GMT

تشدید نظارت بر ساخت و سازهای پایتخت در تعطیلات محرم

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۵۴۷۶

تشدید نظارت بر ساخت و سازهای پایتخت در تعطیلات محرم

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیر فتاحیان ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع)، با بیان این‌که احتمال وقوع تخلفات ساخت و ساز در ایام تعطیل در مناسبات گوناگون افزایش پیدا می کند، اظهار کرد: تخلف در ساخت و ساز و حریم‌خواری، مصداق بارز تضییع حقوق شهروندی و قانون‌شکنی است و مدیریت شهری در حوزه شهر و حریم، تعارفی در اجرای قانون ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی شهربان در نگهداشت، حفظ ایمنی و جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز گفت: با برنامه‌ریری‌های صورت گرفته، نظارت بر ساخت و ساز در شهر و صیانت از حریم پایتخت در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) با همکاری شرکت شهربان و حریم‌بان و شهرداری‌های مناطق و نواحی تشدید می‌شود.

فتاحیان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در راستای دفاع از حقوق خود و حمایت از قانون، هرگونه تخلفات ساخت و ساز را به سامانه‌های نظارتی شهرداری تهران (۱۳۷ و ۱۸۸۸) گزارش کنند.

کد خبر 4709257 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه محرم ساخت و ساز شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه محسن هاشمی سید جواد حسینی حج تمتع 98 نیروی انتظامی وضعیت معابر اربعین حسینی شورای شهر سازمان حج و زیارت پلیس راهور بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت

تین نیوز

مدیرکل حریم شهر تهران از هوشمندسازی پایش حریم پایتخت با استفاده از سامانه سپاس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، علی اکبر فسایی مدیرکل حریم شهر تهران در این باره اظهار کرد: قراردادی را با سازمان جغرافیایی کشور برای استفاده از سامانه سپاس منعقد کرده ایم. به طوری که این سامانه با کمک یک اپلیکیشن تصاویر ماهواره ای تغییرات حریم را هشدار می دهد و بر اساس آن هشدار، نظارت های ما هدفمند می شود. طبق این قرارداد این سامانه هر ۱۰ الی ۱۴ روز بروزرسانی دارد.

فسایی با اعلام اینکه تخلفات حریم از ۸۰۰۰ مورد تخلف در سال ۱۴۰۱ به ۳۴۴۴ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این تخلفات شامل دیوارکشی، فنس کشی و حتی ویلاسازی و لاکچری سازی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • تشدید تنش در هائیتی؛ پورتوپرنس میدان جنگ و بیمارستان غارت شد
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز