Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-20@00:09:49 GMT

ماجرای ازدواج دوم رضا رویگری چه بود؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۵۶۷۵

ماجرای ازدواج دوم رضا رویگری چه بود؟ +عکس

رویداد۲۴ تارا کریمی متولد ۱۳۶۸ می‌باشد و ۴۳ سال از رضا رویگری کوچیک‌تر است. او درباره نحوه آشنایی با رضا رویگری می‌گوید: من اصلا نمی‌دانستم او بازیگر است و در فرودگاه شیراز با او آشنا شدم که در نهایت به ازدواج منجر شد.

تارا کریمی که در شیراز با رویگری آشنا شده با اشاره به اینکه قبل از آشنایی نمی‌دانسته وی بازیگر است می‌گوید: من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی‌شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستش در افتتاحیه برنامه‌ای در شیراز رضا رویگریبه عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم.

وی ادامه می‌دهد: واقعا تا آن موقع نمی‌دانستم ایشان بازیگر است و او به من پیشنهاد تماشای فیلم "بوتیک” را داد و زمانی که این فیلم را دیدم یک جور‌هایی واقعا ترسیدم و فکر کردم نکند شخصیتش مانند شخصیت داخل فیلم باشد و برای همین تا یک مدت به تلفن هایش جواب نمی‌دادم تا اینکه خودش پیامک داد و من هم پرسیدم شخصیت شما همین طوری ست؟ و ایشان هم پاسخ داد آن فقط یک نقش است و سپس پیشنهاد داد "اجاره نشینها” و بعد "مختارنامه” را ببینم.  

پدرم مخالف ازدواجمان بود

تارا کریمی که موقع ازدواج با رویگری فقط ۲۳ سال داشت درباره مخالفت‌های والدین اش با این ازدواج بیان می‌کند:پدرم مخالف بود و حتی خواهر بزرگم مدام به من می‌گفت چه اتفاقی افتاده، تو که برنامه دیگری برای زندگی ات داشتی و نمی‌خواستی ازدواج کنی. اما به هر حال این اتفاق افتاد. خیلی‌ها می‌گفتند رضا جای پدرت است و از این ازدواج برحذر کن، ولی حرف مردم برایم مهم نبود.

این زن جوان درباره وضعیت اقتصادی رویگری هنگام ازدواج با وی بیان می‌گوید:زمانی که من با رضا ازدواج کردم تنها با یک حلقه ازدواج کردیم. رضا یک خانه داشت که آن را هم بابت اینکه پسرش به خاطر عدم پرداخت مهریه به زندان نیفتد فروخت. حتی خانه‌ای که در آن ساکن هستیم اجاره‌ای است.

رضا رویگری متولد ۶ دی ۱۳۲۵ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده است. او همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته است. رویگری خوانندهٔ سرود معروف ایران ایران (الله الله) دراول انقلاب می‌باشد. او همچنین بعنوان خواننده آلبوم کازابلانکا را در سال ۱۳۹۱ منتشر نمود برچسب ها: رویداد24 ، تارا کریمی ، تارا کریمی همسر رضا رویگری ، رضا رویگری ، همسر رضا رویگری ، بیوگرافی رضا رویگری سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رضا رویگری همسر رضا رویگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و افغانستان از ساعت 12:30 امروز (پنجشنبه) برگزارکننده نخستین دیدار گروه D جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 در سالن هوا مارک ایندور بانکوک بودند، مسابقه‌ای که به برتری 3 بر یک شاگردان وحید شمسایی انجامید.

برای تیم ملی فوتسال کشورمان در این مسابقه سعید احمد عباسی (2 گل) و مهدی کریمی گلزنی کردند و تنها گل تیم افغانستان توسط مهران غلامی به ثمر رسید.

باقر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، سالار آقاپور، مهدی کریمی و بهروز عظیمی نفراتی بودند که تیم ملی فوتسال کشورمان بازی مقابل افغانستان را با آنها آغاز کرد

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896726

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره عشایر فارس از قشلاق به ییلاق + فیلم
  • کوچ بهاره عشایر از قشلاق به ییلاق + فیلم
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش جزیی قیمت‌ها در بازار