Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:43:38 GMT

جزییات اعطای وام به دانشجویان دانشگاه پیام نور

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۶۲۱۸

جزییات اعطای وام به دانشجویان دانشگاه پیام نور

علیزاده جزییات انواع اعطای وام به دانشجویان دانشگاه پیام نور را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگارعلمی خبرگزاری شبستان،« حسن علیزاده» در نشست خبری که امروز در محل ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد گفت: دانشجویان می توانند پس از پرداخت شهریه ثابت، شهریه های متغیر را به صورت اقساط پرداخت کنند.

 

معاون اداری و مالی و منابع انسانی دانشگاه پیام نور ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان با اعطای وام دانشجویی به دانشجویان متقاضی برای پرداخت شهریه به آنها مساعدت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی توافق دانشگاه پیام نور با سه بانک عامل، به دانشجویان وام شهریه اعطا می شود.

وی با بیان اینکه به دانشجویان یک بار وام با تسهیلات شش ماهه اعطا می شود افزود: دانشجویان می توانند حساب یارانه خود را به عنوان ضمانت بانکی قرار دهند. همچنین وامی هم با ضامن کارمند یا آزاد به دانشجویان اعطا می شود که بازپرداخت این وام 54 ماهه است.

 

علیزاده اضافه کرد: یک نوع دیگر تسهیلات دانشگاه پیام نور، تسهیلات یک ساله بانکی است که با ارائه یک ضامن اعم از کارمند یا آزاد قابل است و به دانشجویان پرداخت می شود. این وام ۵۴ ماهه بوده و برای دریافت این نوع وام نیز ارائه یک ضامن اعم از کارمند یا آزاد قابل قبول است.

 

وی با بیان اینکه دانشجویان بدهکار هم می توانند با دریافت وام بدهی های خود را اعطا کنند گفت: طی توافقی که با بانک ها شده است، بر اساس آن دانشجویان بدهکار بانک‌ها بتوانند با وام ۱۸ ماهه بدهی خود را به دانشگاه پرداخت کنند. همه تسهیلات با یک ضامن و ضمانت یارانه قابل ارائه است.

 

وی تصریح کرد: یکی از اهداف بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور که مجوز آن هم  از وزارت کشور دریافت شده است اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان بی بضاعت است.

راه اندازی شبکه اطلاع رسانی پیام من

همچنین،  «محمدعلی کریمی» در این نشست گفت: شبکه اطلاع رسانی هوشمند تحت عنوان «پیام من» فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور افزود: این شبکه اطلاع رسانی در تلفن همراه نیز طراحی شده است. در بستر این سامانه هر آنچه که دانشجو نیاز دارد فراهم شده است.

 

وی بیان کرد: سه وجه دانشجو اساتید و کارکنان دانشگاه در کنار هم در این سامانه دیده شده است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد شیراز عزاداری امام حسین ع استان همدان همایش شیرخوارگان حسینی پیام من دانشجو دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی میرسلیم نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از استقبال ناشایست از ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفرهای خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899511

دیگر خبرها

  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات