Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس, پلیس شهر نیویورک آمریکا از کشته شدن یک مرد بر اثر تیراندازی در منطقه بروکلین خبر داد. «ترِنس موناهان» رئیس اداره پلیس نیویورک در کنفرانس خبری خود در رابطه با این حادثه گفت روز دوشنبه سه افسر پلیس سوار بر خودروی گشت، مردی را دیدند که نقاب به چهره داشت و زمانی که تلاش کردند با او صحبت کنند، این مرد متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مرد به سوی خودروی پلیس که او را تعقیب می‌کرد، چند گلوله شلیک و سپس به سمت افسرانی که از خودرو پیاده شده بودند، تیراندازی کرد. مظنون متواری شد، اما نیم ساعت بعد، پلیس گزارشی از تلاش یک نفر برای ورود به حیاط پشتی یک خانه دریافت کرد. در محل گزارش، تیراندازی متقابل بین ۶ افسر پلیس و مظنون رخ داد و این مرد پس از دستگیری و انتقال به بیمارستان جان باخت. هویت این شخص هنوز اعلام نشده است.

به گفته رئیس اداره پلیس نیویورک، در این حادثه به افسران پلیس آسیبی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اوت؛ ماه خونین برای آمریکایی‌ها/ ۵۱ نفر در کشتار‌های جمعی ماه گذشته جان خود را از دست دادند

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز گزارش داد اطلاعات منتشر شده در آمریکا نشان می‌دهد طی سال جاری میلادی تاکنون دستکم ۳۸ مورد تیراندازی با تلفات سه نفر یا بیشتر اتفاق افتاده است.

خشونت‌های مسلحانه و تیراندازی‌های مرگبار در ایالت‌های مختلف آمریکا همچنان ادامه دارد و شمار زیادی از افراد قربانی این حوادث مرگبار می‌شوند. بسیاری از مقامات و مردم آمریکا، دونالد ترامپ را عامل افزایش خشونت‌های مسلحانه در کشورشان می‌دانند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس

سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه امروز بیست و نهم فروردین ماه، شخصی با اسلحه سوزنی جلو یک دستگاه مینی بوس حامل مسافر را گرفته و قصد پیاده کردن دختری حدودا ۱۵ ساله را داشت که با حضور به موقع کارآگاهان پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با اسلحه سوزنی اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان پلیس کرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: شخص ناشناس حدودا ۳۲ ساله پس از تیراندازی از مینی بوس فاصله می‌گیرد و به تنهایی با سواری پراید که پلاک آن را مخدوش کرده بوده اقدام به فرار می‌کند.

سردار "حبیبی تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و عدم توجه آدم ربا به هشدار‌های پلیس، و در تیراندازی متقابل، کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح وی را از ناحیه پا مجروح و دستگیر کرده و اسلحه اش را نیز کشف می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم قصد خود از این اقدام‌مجرمانه را اختلاف شخصی اعلام کرده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خودسوزی شهروند آمریکایی در مقابل دادگاه ترامپ
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • امیرعبداللهیان در نیویورک: درصورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری خواهیم داد | حجاب زن ایرانی، مشکل ما در منطقه نیست
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند