Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-19@07:44:23 GMT

چه خبر از فصل دوم سریال نون.خ

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۸۷۱۰

به گفته مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال، سعید آقاخانی کارگردان، نویسنده و دستیاران و عوامل دیگر مشغول آماده‌سازی لوکیشن‌ها، تکمیل گروه بازیگری و در واقع گذراندن روزهای پیش‌تولید فصل دوم ماجراهای نورالدین خانزاده هستند.

فرجی در خصوص اضافه شدن بازیگران جدید به «نون.خ ۲» تأکید کرد: بازیگران فصل اول همه هستند و همان‌طور که قبلاً گفتم چون نقش روحانی در قصه نیست هومن حاجی‌عبداللهی را نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز با بازیگر جدیدی قرارداد نبسته‌ایم اما احتمال اضافه شدن بازیگران کمدی سینمایی و بومی زیاد است که در هفته‌های بعد مشخص می‌شود.

فرجی تهیه کننده این سریال در خصوص قصه فصل دوم «نون.خ» گفت:  فصل دوم سریال در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. قصه در حال تکمیل شدن است؛ ماجراهای نورالدین جذاب و فضای جدیدی پیدا خواهد کرد.

وی افزود: رسماً پیش‌تولید را شروع کرده‌ایم و مهرماه از کرمانشاه، فصل دوم «نون.خ» جلوی دوربین خواهد رفت.

تهیه‌کننده سریال «نون.خ» در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش گروه «نون.خ» بر کاری با محتواتر و جذاب‌تر است و از هیچ‌ کوششی در این راه دریغ نمی‌کنیم تا «نون.خ ۲» ۲۵ قسمتی برای ایام رمضان شبکه یک سیما آماده نمایش شود و یک بار دیگر شاهد رضایت مردم ایران باشیم.

در سری اول این سریال، سعید آقاخانی که کارگردانی این سریال را هم برعهده دارد در نقش نورالدین خانزاده ایفای نقش کرد. حمیدرضا آذرنگ خلیل پسرعموی نورالدین و علی صادقی کاراکتر سیروس داماد نورالدین بودند. فریده سپاه‌منصور، هومن‌ حاجی‌عبداللهی، نعیمه نظام‌دوست، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، شیدا یوسفی، ندا قاسمی، محمد زارع‌زاده، عابدین رضایی، حسین مرادی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، صبا ایزدپناه، وحید قاضی زاهد، سیروس سپهری، سیاوش مفیدی در فصل اول به عنوان بازیگر سریال «نون.خ» حضور داشتند.

منبع : تسنیم

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار فیلم و سریال بازیگران سریال نون خ سریال نون خ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

پلتفرم پخش کننده سریال پرمخاطب زخم کاری نوشت: «باید اطلاع دهیم که بخش عمده فیلمبرداری فصل سوم زخم کاری به پایان رسیده و پس از طی مراحل فیلمبرداری در فصول و مکان‌های مختلف، برای پخش اختصاصی آن آماده می‌شود. در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم شد و هم چهره‌های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند. با توجه به فاصله زمانی تولید و تدوین، زخم کاری ۳ در تابستان سال ۱۴۰۳ پخش می‌شود. تیم تولید و نویسندگی همه تلاشش را می‌کند تا زخم کاری جدید، سریالی درخور بینندگان باشد. فصلی که آبستن اتفاق زیادی است…

لازم است بدانید همانند فصل دوم که زخم کاری؛ بازگشت نام داشت، فصل سوم هم زیرعنوان متفاوتی خواهد داشت، ولی هنوز نهایی نشده است.»

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • سیروس دین محمدی: بیخیال ما پیشکسوتان؛ حواشی یک ذره جمع شود، استقلال قهرمان است! / فیلم
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال
  • ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران
  • برنامه های روز ارتش جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور
  • نخستین تصویر علی شادمان در یک سریال جدید
  • محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز