Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گل ریحان در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور با یک گل از سد تیم قشقایی شیراز گذشت. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، تیم فوتبال گل ریحان البرز در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز با یک گل از  سد تیم فئتبال قشقایی شیراز گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ دسته اول فوتبال| صعود بادرانی‌ها به صدر در روز تساوی بالانشین‌ها/ پیروزی پُر گل سرخپوشان و مس رفسنجانلیگ دسته اول فوتبال| شکست سنگین ملوان مقابل فجرسپاسی در نخستین بازی هفته چهارماعلام نامزدهای جوایز «رؤیایی» فوتبال آسیا/ بیرانوند، کانون هواداران پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران در جمع کاندیداها

تنها گل این دیدار در دقیقه 95 این مسابقه توسط سید محسن حسینی به ثمر رسید.

با این بردشیرین در کرج گل ریحان 8 امتیازی شد و توانست به اولین پیروزی خانگی فصل خود دست پیدا کند و جایگاه خود را در  جدول ارتقا بدهد.

انتهای پیام/ ت

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی