Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش روز چهارشنبه در نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان قزوین، افزود: ۴۳ راهکار در سند تحول بنیادین مربوط به ظرفیت همکاری حوزه و آموزش و پرورش تعریف شده است.
علیرضا رحیمی اضافه کرد:رسالت کمیته همکاری‌ها این است که از ظرفیت‌های عظیم حوزه‌های علمیه برای تحقق اهداف آموزش و پرورش بهره برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پژوهش ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، گفت:بعد از سال‌ها که از فعالیت کمیته همکاری‌ها می‌گذرد ساختار سازمانی منسجم و منظمی برای آن تعریف شده که وزیر، معاونان وزارت آموزش و پرورش، رییس حوزه‌های علمیه سراسر کشور و معاونان حوزه عضو این ستاد هستند.
وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان قزوین و به ویژه همراهی و همدلی آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در این استان افزود: قزوین بر اساس گزارش‌های ارائه شده عملکرد خوبی داشته و در بعضی از بخش‌ها از برنامه‌ها هم جلوتر است.
معاون پژوهشی کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با بیان اینکه باید برای برطرف کردن نیازهای فرهنگی جامعه نیازسنجی کرد، ادامه داد: فرایند جذب حوزه باید با دقت کافی صورت گیرد و روحانیون باید دوره‌های تخصصی را طی کرده و با آمادگی کامل در مدارس حاضر شوند.
رحیمی یکی از مطالبات آموزش و پرورش از حوزه را آماده کردن روحانیون برای حضور در مدارس ذکر کرد و افزود: ما نیاز به نیروی خبره، آشنا به مبانی دینی، مذهبی و مسائل روز در مدارس داریم و باید این مهم مورد توجه حوزه‌های علمیه قرار گیرد.
۶۱۰۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان حوزه علمیه حوزه های علمیه نماینده ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند

محسن زارعی در نشست ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه به منظور برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک مراکز آزمون سطح کشور تا سال ۱۴۰۷ استاندارد می‌شوند، گفت: در راستای تحقق این هدف هم اکنون برنامه‌هایی در حال اجراست، اما برای اجرای کامل آن نیاز به فراهم شدن زیرساخت‌ها و تجهیزات مناسب هستیم.

وی اظهار کرد: تامین امنیت آزمون‌ها به ریاست وزارت کشور و از طریق شورای تامین استان‌ها و شهرستان‌ها بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید قرار دارد که این مهم با همکاری دستگاه‌های متولی و شورای تامین هم در سطح ملی و هم استانی و شهرستانی دنبال می‌شود.

زارعی تصریح کرد: امسال حدود ۱۰۰ عنوان آزمون برگزار خواهد شود که برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری آنها، تقریبا یک ماه عوامل اجرایی درگیر برگزاری این آزمون‌ها خواهند بود.

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برگزاری آزمون در شرایط مطلوب نتیجه مطلوبی برای دانش‌آموز به دنبال خواهد داشت، گفت: به منظور کیفیت‌بخشی به آزمون‌های نهایی وضعیت موجود باید کاملا بررسی و نقاط ضعف کاملا احصا شود که این مهم در دروس مختلف مورد توجه و مبنا و پایه تصمیم‌گیری‌ها قرار خواهد گرفت.  

زارعی با اشاره به پراکندگی استان کرمان بر همکاری استانداری در راستای تجهیز حوزه‌های امتحانی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • ابعاد وعده صادق برای دانش‌آموزان تشریح شود
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • حضور روحانیون در مدارس تیزهوشان برای تقویت اعتقادات نخبگان