Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@01:31:32 GMT

در مجمع عمومی سازمان ملل درباره آمازون حرف خواهم زد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۹۲۱۹

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، «ژایر بولسونارو»، رئیس‌جمهوری برزیل، امروز -‌دوشنبه- گفت که مسئله آتش‌سوزی در جنگل‌های آمازون را در نشست مجمع عمومی سازمان ملل مطرح خواهد کرد. 

بولسونارو در جمع خبرنگاران گفت که می‌خواهد «با وطن‌پرستی» درباره آمازون گفت‌وگو کند. رئیس‌جمهوری برزیل گفت که رؤسای پیشین دولت نسبت به این جنگل‌ها کم‌محلی کرده و «عملا آن را به دنیا فروخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این در حالی است که «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل، پیشتر پیشنهاد کرده بود که در طی نشست مجموع عمومی این سازمان جلسه‌ای برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی جنگل‌های آمازون تشکیل شود. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ژایر بولسونارو آتش سوزی در آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1403 دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند. این دسته از مشمولان باید روز شنبه یکم اردیبهشت ماه سال 1403 درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه « مشمولان اعزامی باید واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.»، آمده است:‌ «مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.»

در این اطلاعیه آمده است: « عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با غایبان رفتار خواهد شد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین را اخراج کرد
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین خود را اخراج کرد
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است
  • فراخوان سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • اعتراض رضاوند به سهیل مهدی: قانون جنگل!