Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی با اشاره به سفر اخیر خود به مسکو، محور دیدارهای خود و رضا اردکانیان با همتایان روس خود را شرح داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: با رضا اردکانیان، وزیر نیروی کشورمان برای گفت‌وگوی با همتایان روسی‌مان - سرگئی لاوروف و الکساندر نواک - در مسکو حضور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گفت‌وگوها بر روی روابط دوجانبه، مسائل منطقه‌ای، امنیت خلیج فارس و آخرین تحولات پیرامون برجام تمرکز شده است. همچنین سه گفت‌وگو و یک دیدار با ایران‌شناسان داشتم.

 

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و  رضا اردکانیان، وزیر نیرو، شب گذشته با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و مقامات وزارت امورخارجه روسیه، وارد فرودگاه ونوکووای مسکو شدند.

وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه گام سوم کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران، ظهر دوشنبه با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در تالار تشریفات وزارت خارجه روسیه گفت‌وگو و رایزنی کرد.

 

وی همچنین عصر امروز در جمع تعدادی از ایرانشناسان، اساتید زبان فارسی و اندیشمندان روسی حاضر شد و در خصوص روند تحولات جهانی و ریشه مشکلات منطقه‌ای سخنرانی کرد.

 

ظریف در این نشست همچنین به سوالات حاضران درباره دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران درباره امنیت منطقه، ابعاد و چشم انداز آینده روابط ایران و روسیه، تنش ها با آمریکا و تروریسم اقتصادی آن کشور علیه مردم ایران و ... پاسخ داد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد استان همدان عزاداری امام حسین ع مجلس حوزه هنری محمد جواد ظریف ایران و روسیه ظریف روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، در تماس تلفنی هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این تماس همچنین تحولات غزه و ضرورت آتش بس فوری مورد تأکید وزرای خارجه دو کشور قرار گرفت.

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به اظهارات تحریک کننده مقامات رژیم اسرائیل در منطقه، بر اهمیت تلاش جمعی برای پایان دادن به جنگ در غزه و بحران در منطقه تأکید نمود.

کد خبر 6082712 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • اردن: منطقه بیش از هر زمان نیازمند آرامش است
  • بررسی تحولات منطقه در گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و فیدان
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه در مورد آخرین تحولات منطقه
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه برضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی های دیپلماتیک در نیویورک
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای ژاپنی