Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسوشیتدپرس، ژائیر بولسونارو، رئیس‌جمهور برزیل اعلام کرد که مایل است در نشست ماه سپتامبر مجمع عمومی سازمان‌ملل در خصوص آتش‌سوزی‌های گسترده در جنگل‌های آمازون گفت‌وگو کند.

بولسونارو در جمع خبرنگاران اعلام کرد که می‌خواهد با رویکردی میهن‌پرستانه در خصوص آمازون، منطقه‌ای که به گفته او توسط دولت‌های قبلی برزیل نادیده گرفته شده است، بحث و گفت‌وگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: من از هیچ کشوری به بهانه حفظ آمازون صدقه قبول نمی‌کنم.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل هفته گذشته با تشکیل جلسه‌ای به موضوع آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های آمازون پرداخت.

بر اساس اعلام موسسه ملی تحقیقات فضایی برزیل، بیش از سی هزار مورد آتش‌سوزی جنگل‌های آمازون واقع در برزیل در ماه اوت روی داده که بیشترین میزان از سال ۲۰۱۰ تاکنون بوده است.

این مسئله انتقادهای بین‌المللی علیه رویکرد دولت برزیل نسبت به مسایل زیست‌محیطی و دستور کار حمایت از کسب و کار آن را بر انگیخت که منجر به کاهش محبوبیت بولسونارو در داخل برزیل شد.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ضایعات در دورود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود گفت: صبح امروز ۳۰ فروردین پس از اطلاع از آتش سوزی انبار دو طبقه ضایعات در منطقه ناصرالدین دورود، بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و سه با چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند که این حریق پس از دو ساعت اطفاء شد.

جمالی فولادوند افزود: به علت شدت حادثه و نوع آتش سوزی، ساختمان انبار به طور کامل تخریب شد، اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود، علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • برخی از طرح‌ها نباید در سفر رئیس‌جمهور به لرستان مطرح می‌شد
  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • چین: کار زیادی پیش از نشست صلح اوکراین باید انجام شود
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد