Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@06:57:45 GMT

سفر به ازنا و دلفان با دوربین پرس تی وی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۰۴۵۱

سفر به ازنا و دلفان با دوربین پرس تی وی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این مستند ضمن سفر به شهرهای ازنا و دلفان در استان لرستان به معرفی جاذبه ها طبیعی، گردشگری و هنری این دو شهر می پردازد.

در این مستند جاذبه های طبیعی شهر ازنا از جمله تونل برفی و سراب تیان و همچنین روستای کمندان معرفی می شود و توضیحاتی در مورد موسیقی سنتی لرستان، معرفی سازهای سرنا و کمانچه و معرفی موسیقی کار در این استان ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مستند در بخش معرفی دلفان نیز مخاطبان با طرز تهیه روغن حیوانی و پخت نان محلی آشنا می شوند.

این برنامه به کارگردانی پروین ابراهیمی آماده پخش از شبکه پرس تی وی است و به زودی در قالب برنامه «ایران» روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پرس تی وی جاذبه های طبیعی دوربین موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی دلفان گفت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های تابعه؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

سرهنگ نجفعلی بارانی بیرانوند افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بارانی بیرانوند در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • معرفی و مزایای شامپو بدون سولفات
  • جاذبه‌های طبیعی بندر زیبای خمیر
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • ۱۷۰ کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا بازگشت به کار شدند
  • استانداران جدید مازندران و لرستان معرفی شدند
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین و ضد صهیونیسم جهان معرفی می‌شوند