Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:54:26 GMT

۶ ماه حقوق معلمان حق‌التدریسی اصفهان پرداخت نشد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۰۸۱۳

۶ ماه حقوق معلمان حق‌التدریسی اصفهان پرداخت نشد

غلامحسن سخایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا هشدار داد: اگر حقوق این افراد پرداخت نشود در مهرماه سالجاری با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: سال گذشته حدود پنج هزار نیروی بازنشسته را به کار گرفتیم که حقوق آنها از دی سال گذشته تاکنون پرداخت نشده است.

وی گفت: با توجه به آمار بازنشستگان و کمبود نیرویی که داشتیم، از بازنشستگان دارای مدرک لیسانس استفاده و کلاس‌های حق التدریس را به شاغلان واگذار کردیم  و معاونان و سرپرستان کارگاه‌ها را نیز سر کلاس درس فرستادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان اظهار داشت: برای آغاز سال تحصیلی جدید و اول مهر حدود ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر کسر نیرو داریم.

وی تصریح کرد :  ممکن است با این وضعیت بتوانیم اول مهر را راه اندازی کنیم اما با مشکل جدی پرداخت نشدن حقوق حق‌التدریسی ها مواجهیم.

سخایی ادامه داد: حقوق حق‌التدریسی های بازنشسته از آذر سال گذشته و حقوق شاغلان هم از آبان سال پیش تاکنون پرداخت نشده است.

وی تصریح کرد: قرار بود دولت با توجه به مصوبه بند "ک" ماده ۱۲ قانون بودجه ۹۸، حقوق حق‌التدریسی ها را در سالجاری بصورت ماهیانه بپردازد و در زمان حاضر فهرست حقوق بهار را از ما دریافت کرده اند اما هنوز پرداختی انجام نشده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در صورتی که حقوق این افراد در شهریور هم پرداخت نشود، در مهر با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد و باید مسائل را در شورای تامین بررسی کنیم.

 در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بیش از ۹۲۰ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه استان اصفهان تحصیل خواهند کرد.  
پیش‌بینی می شود سال آینده ۶۴ هزار دانش‌آموز اول ابتدایی وارد سیستم آموزشی و تربیتی استان شوند.  

۷۱۵۰ /۶۰۲۶/6027/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آموزش و پرورش استان استان اصفهان اصفهان حقوق دانش آموز قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغل در استان طی سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نورایی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع مختلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم.

کد خبر 747354

دیگر خبرها

  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!