Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا ناصح روز سه‌شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه شب‌گذشته در کیلومتر۱۴۰ محور ایرانشهر به بم رخ داد.

وی ادامه داد: یک نفر از مجروحان این حادثه توسط نیروهای اورژانس این دانشگاه به صورت سرپایی درمان و چهار نفر دیگر به وسیله ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان ایرانشهر منتقل شدند.

به گزارش ایرنا برخورد شتر با خودرو های عبوری در این مسیر تاکنون سبب مرگ تعداد زیادی از هموطنان ما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شترها گاه به یکباره در جاده ظاهر می شوند البته اگر روز باشد که امکان دیدن شترها برای رانندگان راحتتر است اما بیشتر تصادف ها با شتر در شب رخ می دهد زیرا از یک طرف شترها مکانی راحتتر از آسفالت جاده برای استراحت پیدا نمی کنند و از سوی دیگر راننده تنها در فاصله چند متری متوجه وجود شتر در جاده می شود و زمان کافی برای کنترل خودرو ندارد.
گرچه طرح پلاک کوبی شترها و آموزش به مالکان به منظور جلوگیری از رها شدن این حیوانات در حاشیه راه ها در دستور کار ارگان های دست اندر کار در سیستان و بلوچستان است اما رانندگان نیز باید در عبور از محور های ارتباطی به ویژه در مکان هایی که تابلو هشدار دهنده وجود دارد دقت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پژو تصادف حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی درمان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد امین نیکویی‌نژاد، گفت: پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر واژگونی خودروی تاکسی سمند در پنج کیلومتری گچساران از سمت بهبهان، بلافاصله دو گروه امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ گچساران به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت و مصدومان این حادثه پس از رهاسازی توسط آتش‌نشانی، کارکنان اورژانس آنها را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند. سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این حادثه متأسفانه راننده سمند مردی ۳۸ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت و حال یک نفر از مصدومان وخیم گزارش شده‌است.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر