Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:25:01 GMT

چراغ سبز پدیده دورتموند به لیگ جزیره و لالیگا

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۱۸۷۸

چراغ سبز پدیده دورتموند به لیگ جزیره و لالیگا

ستاره جوان بوروسیا دورتموند به احتمال جدایی خود از این تیم و حضور در لیگ جزیره و لالیگا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از BBC، جیدون سانچو را باید پدیده دورتموند در دو فصل اخیر دانست که عملکرد خیره کننده در این تیم داشته است.

این بازیکن جوان تنها ۱۹ سال سن دارد اما به چهره ای کلیدی و تاثیر گذار در دورتموند تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانچو قبل از آمدن به دورتموند دو سال در تیم جوانان منچستر سیتی بازی کرد و سه بازی هم برای تیم بزرگسالان این باشگاه به میدان رفت اما چون جایی در تیم پرستاره گواردیولا نداشت تصمیم گرفت که راهی دورتموند شود.

درخشش سانچو در دورتموند باعث شده تا تیم های لیگ جزیره به ویژه منچستر سیتی پیشنهادهای وسوسه انگیزی به او بدهند.

سانچو درباره احتمال بازگشت خود به لیگ برتر انگلیس گفت: کسی نمی داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد با این حال باید تاکید کنم که مشکلی برای حضور در لیگ برتر انگلیس یا رقابت های لالیگا ندارم.

او ادامه داد: هر لیگی رقابت خاص خود را خواهد داشت. همه می دانند که لیگ جزیره از رقابتی ترین لیگ های جهان است و هر بازیکنی دوست دارد در آن بازی کند.

سانچو درباره توهین نژادپرستی به لوکاکو در سری A هم گفت: باید چنین رفتارهای زشتی متوقف شود. هیچ بازیکنی دوست ندارد که در چنین شرایطی قرار بگیرد. به نظرم طول نمی کشد که عشق به فوتبال از بین می رود و چنین رفتارهایی باعث می شود بازیکن اعتماد به نفس خود را از  دست بدهد چرا که او از خود می پرسد که چرا باید فوتبال بازی کند؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال

دورتموند به لطف درخشش در بازی های خانگی به جمع ۴ تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

دیدار برگشت دورتموند و اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۲ زنبورها خاتمه یافت. دورتموند در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۴-۵ راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به نقل از اوپتا؛ دورتموند برای اولین بار در تاریخ جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا به رکورد ۱۰ بازی متوالی شکست ناپذیری در خانه رسید. (۶ برد و ۴ تساوی) دورتموند چهارمین حضور خود در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ را تجربه خواهد کرد. آخرین حضور آنها در این مرحله به فصل ۲۰۱۲/۱۳ تحت هدایت یورگن کلوپ برمی‌گشت. زنبورها د‌ر فصل مذکور به فینال رسیدند اما مغلوب بایرن مونیخ شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۴ - اتلتیکومادرید ۲
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)