Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی از همکاری این سازمان با سازمان فضای مجازی سراج در تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری خبر داد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صادق مفرد، معاون جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری خطاب به گروه‌های جهادی با این مضمون که «باید کاری کنیم که گفتمان جهادی به یک گفتمان عمومی تبدیل شود»، اظهار کرد: پیرو این فرمایش رهبر انقلاب، سازمان بسیج دانشجویی با محوریت چگونگی استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی، جلسه‌ای با سازمان فضای مجازی سراج تشکیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به اینکه سازمان فضای مجازی سراج، سازمانی قوی در فضای مجازی در سطح کشور است، افزود: سازمان بسیج دانشجویی نیز شبکه‌ای گسترده در سطح دانشگاه‌ها دارد و برای رسیدن به این دغدغه رهبری، این دو سازمان می‌توانند فعالیت مثمر ثمری داشته باشند.   مفرد با اشاره به تشکیل شورای اندیشه ورز با موضوع گفتمان سازی حرکت جهادی با استفاده از قالب‌های جدید در حوزه فعالیت‌های ترویجی، گفت: تولید نرم افزار‌های موبایلی و به روز و اپلیکیشن‌های بازی نمونه‌ای از قالب‌های جدید در این حوزه است که می‌تواند نقش گفتمان سازی عمومی کار‌های جهادی را به خوبی ایفا کند.
وی رسانه‌ای شدن و انتشار اقدامات فعلی گروه‌های جهادی را از مهم‌ترین فعالیت‌ها برای رسیدن به هدف گفتمان عمومی اردو‌های جهادی عنوان و خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد سامانه و نرم افزاری برای جمع آوری کمک‌های مردمی و پیوستن عموم مردم به گروه‌های جهادی طراحی شود.   معاون جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی تربیت خبرنگاران جهادی در گروه‌های جهادی را از دیگر ایده‌های مطرح شده در این جلسه عنوان و درباره ضرورت این کار گفت: همانطور که شهید آوینی در دل خاکریز‌ها و جنگ حضور داشت و به خوبی نسبت به تولید محتوای رسانه‌ای آگاهی داشت، ما نیز باید خبرنگارانی از دل گروه‌های جهادی تربیت کنیم که علاوه بر آشنایی با اردو‌های جهادی، به تولید محتوا رسانه‌ای نیز آشنا باشد    وی ابراز امیدواری کرد: هفته آینده دومین جلسه با حضور سازمان فضای مجازی سراج تشکیل و درباره ایده‌ها و طرح‌ها بحث و تبادل نظر می‌شود و امیدواریم هر چه سریعتر وارد فاز عملیاتی شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مفرد سازمان سراج بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند

تفاهم نامه اجرای طرح فیبر رسانی به منازل و کسب و کار‌ها بین شهرداری بیرجند و شرکت شاتل به عنوان مجری با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و استاندار خراسان جنوبی به امضا رسید.

تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTX) را مهدی بهترین شهردار بیرجند و محمدحسن شانه ساززاده رئیس هیأت مدیره شاتل به عنوان شرکت مجری امضا کردند.

براساس این تفاهم‌نامه شبکه فیبر نوری به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر شامل خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌ها اجرا شده و بستر اتصال ۶۵ هزار پورت برای استفاده مشترکان خانگی و تجاری در بیرجند فراهم خواهد شد.

ارزش سرمـایه گذاری این طرح که شهرداری بیرجند با شرکت شاتل قراداد همکاری آن را امضا کرده، حدود هزار میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید

فیبر نوری به روستا‌ها می‌رسد

اجرای فیبر نوری پیش نیاز هر شهر هوشمند است که امکان استفاده شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی و فناوری‌های نوین مرتبط با آن را به عنوان پیش نیاز تعامل مستقیم با جامعه، ارتقاء کیفیت عملکرد، کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه منابع را فراهم می‌کند.

شانه ساززاده رئیس هیأت مدیره شاتل در این آیین گفت: همه عزم خود را به کار می‌گیریم که طرح فیبر نوری شهر بیرجند را طی چند ماه آینده به اتمام برسانیم.

او افزود: برای سرعت کار درخواست صدور مجوز ایجاد کارگاه‌های همزمان را داریم.

بهترین شهردار بیرجند نیز گفت: امروز عملیات اجرایی طرح فیبر نوری منازل و کسب و کار‌های بیرجند با مشارکت شرکت شاتل و شهرداری با حجم قرارداد هزار میلیارد ریال آغاز شد؛ اگرچه سیما و منظر شهری مخدوش می‌شود، اما همه توان خود را در زمینه خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان بکار گرفته‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم