Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بیمه عمر پاسارگاد در قالب دو طرح کلی بیمه عمر به شرط فوت و بیمه عمر و سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود که بیمه عمر و تامین آتیه جزو پرطرفدارترین طرح‌های این شرکت است. در این مطلب به شکل جامع به معرفی بیمه عمر پاسارگاد پرداخته شده است.

شرایط بیمه عمر پاسارگاد

افراد، از بدو تولد تا سن ۶۵ سالگی می‌توانند بیمه عمر پاسارگاد را به شکل ۵ ساله تا ۳۰ ساله خریداری کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می‌توانید بسته به شرایط بجز پرداخت حق‌بیمه مبلغی را بعنوان سپرده در بیمه عمر خود سرمایه‌گذاری کنید. افرادی که تمایل به پرداخت حق‌بیمه ندارند کافی است مبلغی را سپرده‌گذاری کنند. حداقل مبلغ سپرده‌گذاری برای متقاضیانی که حق‌بیمه می‌پردازند، ۲۰۰ هزار تومان و برای افرادی که حق‌بیمه‌ای پرداخت نمی‌کنند ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد.

 شرایط و مزایای بیمه عمر پاسارگاد به شرح زیر است:

•امکان دریافت وام بدون ضامن

•امکان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی sos

•پرداخت هزینه های پزشکی تا سقف مشخص

•پوشش آتش سوزی برای منزل بیمه شده تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان

•اعطای تخفیفات مختلف به دارندگان بیمه عمر به منظور خرید سایر محصولات بیمه‌ای

•پوشش نقص عضو در اثر حادثه

•پوشش امراض خاص

•پوشش فوت بر اثر حادثه یا فوت طبیعی

•و ….

 وام عمر پاسارگاد

صاحبان بیمه عمر پاسارگاد می‌توانند برای چند بار متوالی در طول مدت بیمه‌نامه، وام دریافت کنند. البته مشروط به این که وام قبلی را تسویه کرده باشند. همچنین باید بین تسویه وام قبلی و دریافت وام جدید یک ماه فاصله وجود داشته باشد.

افرادی که بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد را تهیه کرده اند می‌توانند بعد از گذشت ۶ ماه از خرید بیمه، تا ۹۰% اندوخته بیمه عمر خود را از شرکت بیمه دریافت کنند. سود این وام تا ۴% بیش از سود تضمینی در نظر گرفته می‌شود. بازپرداخت وام به شکل اقساطی و حداکثر در ۶۰ ماه امکان پذیر است.

نکته مهم این که اگر به جز حق‌بیمه مبلغی را به عنوان سپرده، در بیمه عمر خود سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید ۳ ماه بعد از خرید بیمه ۹۰ درصد آن را وام بگیرید.

مزایای بیمه عمر پاسارگاد 

یکی از مزیت‌های بیمه عمر پاسارگاد این است که در صورت وقوع حادثه، غرامت نقص عضو تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان و هزینه‌های پزشکی تا سقف ۲۵ میلیون تومان قابل پرداخت است.

دارندگان بیمه عمر پاسارگاد می‌توانند در صورت ابتلا به یکی از امراض خاص شامل سکته قلبی، مغزی، سرطان، جراحی عروق قلبی، پیوند اعضای اصلی بدن (قلب، ریه، کبد، کلیه و مغز استخوان) تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از بیمه غرامت دریافت کنند.

غرامت ازکارافتادگی بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد، تا سقف ۶۰ میلیون تومان است و فرد به شکل ۱۰۰ درصد از پرداخت حق‌بیمه معاف خواهد شد.

غرامت فوت در اثر حادثه، برای دارندگان بیمه عمر و تامین آتیه، تا سقف ۵۰۰ میلیون و غرامت فوت طبیعی تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

سود بیمه عمر پاسارگاد

به دارندگان بیمه عمر دو نوع سود تعلق می‌گیرد. سود تضمینی و سود مشارکت. سود تضمینی سودی است که در همه شرکت‌ها ثابت است و توسط بیمه مرکزی مشخص می‌شود. این سود در دو سال اول ۱۶ درصد، دو سال بعدی ۱۳ درصد و بعد از اون ۱۰ درصد است.

 نوع دیگر، سود مشارکت در منافع است. در واقع شرکت بیمه با پولی که بیمه‌گذاران به عنوان حق‌بیمه و سپرده پرداخت کردند، سرمایه‌گذاری می‌کند و بخشی از سود حاصل از آن را بین بیمه‌گذاران تقسیم می‌کند. جمع سود مشارکت و سود تضمینی سود قطعی را تشکیل می‌دهد که در هر شرکتی متفاوت است. به طور مثال سود قطعی بیمه عمر پاسارگاد در سال ۹۶، ۱۹ درصد می‌باشد.

استعلام بیمه عمر پاسارگاد

هزینه بیمه عمر پاسارگاد با توجه به پوشش‌های انتخابی، سن متقاضی، مبلغ سپرده، مدت بیمه‌نامه و … از ماهیانه ۳۰ هزار تومان تا ۳۴۰ هزار تومان متغیر است. البته در صورتی که تمایل داشته باشید از پوشش‌ها و مزایای بیشتری استفاده کنید این مبلغ افزایش میابد. همچنین افراد می‌توانند بر اساس شرایط خود حق‌بیمه را به شکل ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه پرداخت کنند.

شما می‌توانید برای استعلام بیمه پاسارگاد عمر و دریافت مشاوره و خرید بیمه بر اساس شرایط خود به سایت ازکی مراجعه و با مشاوران ما تماس بگیرید.

بیمه تکمیلی پاسارگاد sos

شرکت پاسارگاد به کمک بیمه sos این امکان را فراهم کرده است که تا افرادی که اندوخته ریاضی آن‌ها به ۲ میلیون تومان رسیده و ۶ ماه از خرید بیمه عمر آن‌ها گذشته، بتوانند به شکل انفرادی از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند.

البته باید توجه داشت که هزینه‌هایی مثل زایمان، رفع عیوب انکساری چشم، هزینه‌های سرپایی، کلینیکی، پاراکلینیکی و دندانپزشکی تحت پوشش این بیمه نیست.

هر چه میزان اندوخته بالاتر باشد خدمات و سقف پوشش‌ها بالاتر خواهد بود.

بخش اول:

هزینه ‌های بستری، جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، انواع سنگ شکن در بیمارستان حداکثر در یکسال بیمه ای.

بخش دوم:

اعمال جراحی مربوط به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع ( به استثنا دیسک و ستون فقرات)، گامانایف، قلب، پیوند ریه، پیوند کلیه، پیوند کبد و مغز استخوان.

خرید اینترنتی بیمه پاسارگاد در ازکی

بیمه عمر یکی از بیمه‌هایی است که ازکی با همکاری شرکت‌های بیمه‌ای در کنار سایر محصولات مثل بیمه تکمیلی، بدنه، ثالث و… آن را ارائه می‌کند. از خدمات ازکی می‌توان به امکان خرید اینترنتی بیمه، مقایسه قیمت‌ها و دریافت مشاوره رایگان اشاره کرد.

شما می‌توانید برای مقایسه محصولات و مشاهده قیمت بیمه در شرکت‌های مختلف به azki.com مراجعه کنید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید. ازکی از مرحله انتخاب بیمه تا مشاوره برای دریافت خسارت همراه شماست.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای کامل خرید کمربند مردانه

کمربند در سبد پوشاک آقایان اهمیت بسیاری دارد.  آنچه در انتخاب کمربند مردانه تفاوت ایجاد می کند، طرح و جنس ساخت آن و همچنین رنگ، اندازه و نوع سگک است.

اگر قصد دارید از ترفندهایی برای استفاده و ست کردن کمربند با چند لباس استفاده کنید، بهتر است بدانید که این اکسسوری را نمی توان با هر نوع لباسی ست کرد.

انواع کمربند استایل رسمی

کمربند متناسب با استایل های تجاری و رسمی: ظاهر یک استایل رسمی را کامل می کند.

استایل اسپرت

یک کمربند ظریف، با یک ظاهر غیر رسمی که در آن، چرم و سگک خیلی کوچک با لباسی که از شلوار جین و تی‌شرت و ژاکت اسپرت تشکیل شده باشد، مطابقت ندارد. بنابراین، اگر فروشنده هستید و می خواهید همه مشتریان مرد را راضی نگه دارید، باید مجموعه متنوعی از کمربندهای مردانه را در فروشگاه خود ارائه دهید. به این ترتیب شما با ارائه کمربندهای مردانه مناسب برای هر ظاهر و نیازی، امکان انتخاب گسترده ای خواهید داشت. بیایید چند نوع کمربند را برای انتخاب ببینیم.

کمربند اسپرت با لباس های غیررسمی

کمربند اسپرت هم می تواند چرمی باشد، هم می‌تواند از جنس پارچه ساخته شده باشد. این کمربند می تواند به خوبی با شلوار جین، با تی شرت و کفش های کتانی یا با کفش های شیک، ست شود. مهم است در نظر داشته باشید که رنگ کمربند باید با رنگ سایر اکسسوری شما مطابقت داشته باشد. اگر تصمیم دارید ظاهری با رنگ‌های یکدست داشته باشید، کمربند اسپرت بهترین انتخاب است، زیرا می‌تواند ظاهری زیبا و ظریف به لباس بدهد.

کمربند شیک متناسب با استایل های تجاری

کمربند مناسب با استایل های رسمی و تجاری مردانه، برای ظاهر کاری شیک و موقعیت هایی مناسب است که نیاز به تشریفات بیشتر وجود دارد. بهتر است روی کمربند مردانه با رنگ های کلاسیک مانند مشکی و قهوه ای تمرکز کنید و برای جنس آن، کمربند چرمی را انتخاب کنید. سگک کمربند باید با رنگ دکمه سرآستین یا ساعت، مطابقت داشته باشد. به طور کلی، برای داشتن یک ظاهر تجاری ظریف و حرفه ای، باید از قانون تطبیق رنگ کمربند با رنگ سایر اسسوری های مردانه پیروی کنید.

کمربند تشریفاتی مردانه

دوخت این نوع کمربند به سختی قابل مشاهده یا کاملاً پنهان است. کمربندهای چرمی براق، از این نوع هستند. به طور کلی، هر چه دوخت بیشتر دیده شود، کمربند غیر رسمی تر است. کمربندهای رسمی مردانه، مربعی و با گوشه های گرد هستند، سگک آن نیز مربعی است.

کمربند مردانه دست ساز

کیفیت انکارناپذیر کمربندهای مردانه چرمی دست ساز، آنها را به بهترین انتخاب در هر مناسبتی تبدیل می کند. در آکومد، می‌توانید کمربندهای باکیفیت دست‌ساز را برای کامل کردن انواع لباس‌ها، از تجاری گرفته تا معمولی و غیررسمی‌تر پیدا کنید. حتی کسانی که به دنبال کمربندهای مردانه خاص یا کمربندهای ظریف هستند، راه حل مناسب برای هر نیازی را در محصولات چرمی ما پیدا خواهند کرد. در فروشگاه ما مجموعه ای از کمربندهای چرمی مردانه برای هر ظاهر و استایلی وجود دارد و از نظر قیمت نیز مناسب است.

آیا می دانید برای سایز کمر شما کمربند مردانه با چه اندازه ای مناسب است؟

برای تناسب کامل، کمربند باید در کدام سوراخ محکم شود؟ چگونه کمربند خود را ببندید؟

سوراخ سوم و توقف! روش صحیح بستن کمربند در شلوار مردانه این است که آن را در سومین سوراخ یعنی سوراخ مرکزی ببندید و حدود 15 سانتی متر از نوک آن، از محل بسته شدن کمربند باقی بماند. این قانونی است که هم در مورد کمربندهای استاندارد 5 سوراخ و هم در مورد کمربندهای دستی نیز می توانید اعمال کنید.

تفاوت کمربند مردانه و زنانه

آیا می دانید که کمربند مردان در سمت راست بسته می شود یا چپ؟ پاسخ این است: جهت کمربند مردانه همیشه در سمت چپ است (برخلاف کمربند زنان که در سمت راست است). بدیهی است که در این رابطه بیش از هر چیز بحث سبک و ظرافت، مطرح است زیرا در کمربند هیچ چیز تغییر نمی کند مگر اینکه سگکی با طرح یا لوگوی خاص وجود داشته باشد. در این صورت خود سگک مکان مناسب را نشان می دهد.

اندازه کمربند مردانه:

برای تعیین اندازه و طول صحیح کمربند چندین گزینه دارید:

الف) اندازه کمربند خود را با استفاده از الگویی که قبلا دارید پیدا کنید

مدلی را بپوشید که قبلا استفاده می کردید. در میان سوراخ های مختلف کمربند، مدلی را پیدا کنید که به شما امکان تناسب بهتر را می دهد.

کمربند را در تمام طول آن روی یک سطح صاف قرار دهید و فاصله بین اتصال سگک و سوراخ مشخص شده را اندازه بگیرید. این مقدار، نشان دهنده اندازه ای است که هنگام خرید باید در نظر بگیرید.

ب) اندازه مناسب را بدون توجه به "الگوی قبلی خود" تعیین کنید

اگر نمی خواهید از مدل بستن کمربندهای قبلی خود استفاده کنید، می توانید یک متر را داخل حلقه های کمربند شلوار خود قرار دهید و دور کمر خود را اندازه بگیرید. یا به سایز شلوار خود نگاه کنید و از جدول تبدیل سایز شلوار مردانه-کمربند استفاده کنید (مثلاً اگر سایز ۵۲ دارید باید کمربند ۱۱۵ سانتی متری بخرید و اگر سایز ۵۴ دارید مدل ۱۲۵ سانتی متری).

یک کمربند خوب، کارایی آن بیش از نگه داشتن شلوار شما از بالا می باشد چرا که نگاه ها و تمرکز را به خود جلب می کند.

با برخی از رازهای خرید کمربند مردانه آشنا شوید

یک قانون کلی خوب هنگام خرید کمربند مردانه این است که هنگام اندازه گیری کمربند خود دو و نیم الی سه سانت به سایز شلوار خود اضافه کنید. این برای اطمینان از چرخش مداوم کمربند بر روی سوراخ سوم است. بدین ترتیب شما دائماً هر بار که می‌نشینید یا یک وعده غذایی بزرگ می‌خورید، دیگر آن اثر ناخوشایند و حس بد را نخواهید داشت.

انتخاب کمربند به عنوان یک استایل و مد

کمربند به معنای واقعی کلمه مرکز لباس شماست. اگر با هر چیز دیگری هماهنگ نباشد، توجه همگان را جلب خواهد کرد.

نکات مهم برای خرید کمربند مردانه سگک

این ترفندی است که بسیاری از آقایان نمی دانند: سگک کمربند شما چه رنگی باید باشد؟

وقتی کمربند مردانه را در نظر می گیریم، معمولاً به آن فکر نمی کنیم، اما سگک از بقیه کمربند متمایز است و این باعث می شود آن را بیش از هر چیز دیگری به یک اکسسوری تبدیل کند. یک قانون کلی خوب این است که فلز سگک کمربندتان را با فلز ساعتتان یا حلقه هایتان (یا اگر به مراسم رسمی می روید دکمه سرآستین) مطابقت دهید. از هر نوع جواهرات مردانه که استفاده می کنید، اگر سگک را با آن هماهنگ کنید ظاهر بهتری خواهید داشت.

اندازه سگک

در مورد اندازه نیز هر چه سگک بزرگتر باشد، کمتر رسمی تر خواهید بود.

معمولاً اکثر مردان کمربند را به صورت آماده می خرند و آن را به عنوان یک اکسسوری لحظه آخری مانند یک جفت جوراب در نظر می گیرند. بهتر است یک کمربند خوش دوخت تهیه کنید که تا حد زیادی با تمام لباس های شما مطابقت داشته باشد. یک کمربند ساخته شده واقعاً خوب، برای سال ها دوام خواهد آورد. کمربندهای مردانه، می‌توانند مهره‌ای باارزش بر روی یک لباس بی‌نقص باشند، انتخاب سبکی که ظاهری زیبا و هماهنگ را در کنار هم قرار می‌دهد اعتماد به نفس و در عین حال راحتی به شما هدیه می‌دهد.

برای خرید کمربند تمام چرم میتوانید به وب سایت پوشاک مردانه آکومد مراجعه کنید.

کد خبر 745049

دیگر خبرها

  • تکنیک کاربردی تعمیر پارگی شلوار جین (فیلم)
  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه
  • رازهای داشتن پوست سری سالم: راهنمای کامل تمیز کردن پوست سر (فیلم)
  • راهنمای نورپردازی مغازه
  • راهنمای جامع خرید صندل زنانه چرم
  • ۱۰ توصیه کاربردی در پیشگیری از خطر سرطان‌ها
  • سرویس راهنمای پیامکی شرکت گاز آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد
  • بازسازی منزل با حداقل هزینه؛ راهنمای جامع و کاربردی
  • راهنمای جامع خرید ورق سیاه
  • راهنمای جامع طراحی داخلی به کمک شرکت معماری