Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حجت الاسلام و المسلیمن اباذر بیگی»، در گفتگو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: برگزاری مسابقات كتابخواني حماسه حسینی (شهید مطهری) در 40 کانون، اجرای طرح شنبه ها با کتاب با موضوع کتب های عاشورایی، برگزاری نمایشگاه کتاب عاشورایی، جمع خوانی کتاب های عاشورایی در کانون ها، توزیع کتاب زیارت عاشورا بین کانون های مساجد استان  از جمله ويژه برنامه هاي ماه محرم الحرام و صفر98   است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی  در ادامه افزود: بزرگداشت دهه اول محرم از( 10  لغایت 22 شهریور) در كانون هاي مساجد استان آغاز شده است.

 

وی برگزاری همایش ویژه «سلام برمحرم» ویژه مدیران و رابطین کانونهای مساجد شهرستان نقده در( 12 شهریور)، اجرای ویژه برنامه های قرآنی در شب های محرم ( با حضور قاریان نوجوان کانون ها، اهدای ثواب طرح تلاوت نور به روح بلند شهدای کربلای و همه شهدای اسلام، ادامه ویژه برنامه های آموزشی قرآنی در محرم )را از جمله دیگر برنامه های این اداره عنوان کرد.

 

این مقام مسوول بیان کرد: از (15 تا 19 شهریور) نیز اجرای ویژه برنامه های هنری  از جمله برگزاری تئاتر تعزیه «لای لای گوزوم نوری» در ارومیه با همکاری کانون فرهنگی و هنری شفیعه محشر– مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ارومیه، حمایت های از طرح های تعزیه، فراخوان اجرای طرح های تعزیه و شبیه خوانی به کانون ها، پرده خوانی حسینی، برپايي مسابقه عكس های عاشورایی در كانون هاي مساجد استان بمناسبت ثبت فعالیت های مناسبتی ایام محرم حسینی است.

 

حجت السلام بیگی در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای ویژه برنامه فرهنگی اجتماعی، اذعان کرد: برپايي ايستگاه ههاي صلواتي در كانون زير مجموعه بمناسبت تاسوعا و عاشوراي حسيني، برپايي جلسات سخنراني در دهه اول محرم در 300 کانون، قرائت زيارت عاشورا از عاشورا تا اربعين در 40 كانون،  توزيع اقلام و محصولات فرهنگي بمناسبت ماه محرم، مراسم شیرخوراگان حسینی در بیش از ۵۰ کانون استان در( 15 شهریور) ، مراسم علم بندی و طشت گزاری هرکدام در بیش از 50 کانون استان، ویژه برنامه اردوی آموزشی و فرهنگی مدیران کانون های استان با گرامیداشت حماسه حسینی،  فضاسازی مناسبتی محرم با همکاری اعضای کانون های مساجد در مساجد و هیئت های عزاداری از جمله این برنامه ها است.

 انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اعضای کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در کنار دیگر اقشار    غیور، ولایتمدار، انقلابی و مسجدی   آذربایجان غربی، جشن پیروزی غرور آفرین سپاهیان اسلام در پاسخ قاطع به جنایت‌های رژیم صهیونیستی را برگزار کردند.

  عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت سردار شهید محمدرضا زاهدی، سردار شهید محمدهادی حاجی رحیمی و جمع دیگری از همراهانشان شد، در ساعات پایانی روز شنبه ۲۵ فروردین آغاز شد.

اعضای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در  حمایت از این عملیات تجمعات مختلفی راه انداختند  در این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای سرود، نورافشانی، پخش آهنگ‌های انقلابی و ایستگاه صلواتی در حال اجراست و مردم با سر داد شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بار دیگر بر آرمان‌های انقلاب و شده و مبارزه با استکبار و ظالمان و زورگویان جهان تاکید کرد.

تشکیل حلقه های صالحین توسط کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر (ع) ،برگزاری کارناوال خودرویی توسط کانون فرهنگی وهنری مسجد باب الحوائج، تبیین عملیات وعده صادق توسط امام جماعت از جمله برنامه های دیگر کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان