Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی همچنین نسبت به اظهارات امیرحسین فتحی واکنش نشان داد.

طرفداری- پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر در فصل جدید یک پیروزی و یک شکست کسب کرده است.

به گزارش فارس، مجتبی محرمی، پیشکسوت سرخ پوشان در خصوص شروع تیم سابقش در فصل جدید لیگ برتر بیان کرد:

با 2 بازی نمی‌توان در خصوص تیم کالدرون صحبت کرد و باید اجازه دهید پنج، شش بازی بگذرد تا بعداً بهتر بتوانیم در خصوص پرسپولیس نظر بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال باید پذیرفت که بازی‌های امسال خیلی سخت است و پرسپولیس هم به تیم ضعیفی نباخت. تراکتور امسال از تیم‌های خوب در لیگ برتر است که هواداران زیادی دارد و باید پذیرفت که امسال همه بازی‌ها سخت خواهد بود. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دربی 90 که قرار است 31 شهریور برگزار شود تصریح کرد:

اینکه می‌گویند دربی زود برگزار می‌شود را قبول ندارم، چرا که دربی همیشه دربی است و زمان آن هر وقتی هم که باشد مهم نیست چرا که حساسیت‌های این بازی همیشه بالاست. زمان دربی امسال هم با قرعه‌کشی مشخص شده و به نظر من اول یا آخر فصل خیلی مهم نیست، چرا که بازیکنان باید تحت هر شرایطی خود را آماده این بازی کنند. 

محرمی در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از نتیجه این بازی چیست،‌ اظهار داشت:

کلا فوتبال را نمی‌شود پیش‌بنیی کرد، اما پیش‌بینی من تحت هر شرایطی برد پرسپولیس است و امیدوارم که امسال هم پرسپولیس بتواند در دربی برنده باشد. 

وی در مورد اینکه آیا تیم کالدرون می‌تواند موفقیت‌های تیم برانکو را تکرار کند، گفت:

کار سخت است، اما نشدنی نیست، البته باید پذیرفت که امسال تیم‌های خوبی مثل سپاهان، تراکتور و شهر خودرو حضور دارند که کار را سخت می‌کنند، اما برای قهرمان شدن باید کار کرد و زحمت کشید تا به موفقیت رسید. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در واکنش به اظهارات شب گذشته امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار پستی در فضای مجازی جنجال‌ساز شده بود در این خصوص گفت:

من فقط از آقای فتحی یک سؤال دارم و آن این است که او چطور بعد از دربی سال 73 به آن سرعت مرا محروم کرد؟ ما هنوز در استادیوم بودیم و از ورزشگاه خارج نشده بودیم که او حکم محرومیت سنگین سه ساله مرا صادر کرد. بحث من این است که ما در ورزشگاه دعوا کردیم و وقتی همه ما در ورزشگاه بودیم، آقای فتحی با همکاری آقای مصطفوی حکم به محرومیت من دادند و نمی‌دانم که در آن زمان چه چیزی شنیده یا دیده بود که من را محروم کرد و سه سال از بهترین روزهای فوتبالم نابود شد. 

وی تصریح کرد:

یک بار آقای فتحی به برنامه آقای عادل فردوسی‌پور رفته بود و من با عادل تماس گرفتم تا از او بپرسد که چطور ندیده مرا محروم کرد. او شب  گذشته هم به برنامه محمدحسین میثاقی رفته بود، اما من دیگر به میثاقی دسترسی نداشتم تا بتوانم او را پیدا کنم و مجبور شدم که علیه او پستی در اینستاگرام بنویسم، هر چند که با پست من، فتحی معروف شد. 

محرمی خاطرنشان کرد:

او شب گذشته در برنامه تلویزیونی گفت که چهل سال است هوادار استقلال بوده و از نظر من این مسئله اصلاً اشکال ندارد که او طرفدار استقلال بوده، اما فقط از او این سؤال را دارم که چطور بدون اینکه حرف ما را بشنود، من را سه سال و عابدزاده را دو سال محروم کرد. در آن بازی پرسپولیس بیشتر از هر تیم دیگری متضرر شد و حتی در آن بازی ما را سه بر صفر بازنده کردند و امیدوارم که او به این مسئله جواب بدهد که چطور آن رأی را صادر کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آن‌ها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

بیشتر بخوانید؛ آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

اوسمار ویرا پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد، ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند، ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1227618 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است
  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود