Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع که با حضور  رؤسا و دبیران کارگروه‌های تخصصی برگزار شد؛ مقرر شد ذیل کمیته انرژی، هشت کارگروه تخصصی عرضه (نفت‌وگاز، تجدیدپذیر و نیروگاهی)، مصرف، زنجیره ارزش، صنعت، محیط زیست، تجارت و دیپلماسی، حکمرانی و تعیین رویکرد تشکیل شود.

در این جلسه در حضور سید مصطفی میرسلیم، رئیس کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع، رؤسای کارگروه‌ها ضمن ارائه گزارش کارگروه متبوع خود، مقرر شد سیاست‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت طبق زمان‌بندی مصوب شده ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع