Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارنامه نهایی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی امروز ۱۲ شهریور ماه بر روی سایت مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد قرار گرفت. ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از دانشگاه آزاد، کارنامه کلیه داوطلبان حاضر در جلسه مصاحبه آزمون دکتری تخصصی 1398 دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org قرار گرفت.

گزارش کمیسیون آموزش مجلس درباره پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاددانشجویان خارجی برای تحصیل در دانشگاه آزاد ارومیه مجاز شدنداعضای شورای عالی گسترش دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

لازم به ذکر است؛ آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 98 در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها جمعه سوم اسفند 97 برگزار شد.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه آزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه صنایع خلّاق در واحدهای دانشگاه آزاد تهران راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت و محسن جدیدی معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از غرفه صنایع خلّاق دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد شهرقدس بازدید کردند.

افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن با ابراز خرسندی از استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان از غرفه صنایع خلّاق دانشگاه و عرضه و فروش محصولات دانشجویان شرکت‌کننده گفت: این غرفه‌ها به صورت بازارچه‌ای در سطح دانشگاه‌ها هم برگزار می‌شود.

جدیدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس هم بیان کرد: غرفه صنایع خلّاق برای ایجاد فرصت برای دانشجویان کارآفرین و معرفی کسب و کار آنهاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۱۰ فروردین؛ توضیحاتی درباره آزمون‌های استخدامی ۱۴۰۳/مراسم شب‌های قدر در حرم امام
  • بازارچه صنایع خلّاق در واحدهای دانشگاه آزاد تهران راه‌اندازی می‌شود
  • بازارچه صنایع خلّاق در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس راه‌اندازی می‌شود
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون/ دارندگان مدارک حوزوی معادل ارشد امکان ورود ندارند
  • وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید