Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، ویدئویی در فضای مجازی از تظاهرات یمنی‌های مقیم میشیگان آمریکا منتشر شده که نشان می‌دهد آنها در حال تظاهرات علیه امارات هستند و علیه ولی‌عهد ابوظبی شعار می‌دهند.

 بر اساس گزارش «عربی 21»، یکی از تظاهرات‌کنندگان در حال زدن کفش به تصاویر «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی است.

یمنی‌ها همچنین در اعتراض به اقدامات امارات در این کشور، در شبکه‌های اجتماعی هشتگ‌هایی در ارتباط با تحریم کالاهای اماراتی و خطوط هواپیمایی امارات به راه انداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیش از سه هفته از آغاز درگیری‌ها در جنوب یمن میان شبه‌نظامیان گروه «المجلس الانتقالی الجنوبی»‌ (شورای انتقالی جنوب) که مورد حمایت امارات است، با عناصر دولت مستعفی به ریاست عبد ربه منصور هادی می‌گذرد و در این مدت تمام تلاش‌های ائتلاف سعودی برای کنترل اوضاع با شکست مواجه شده است.

جمعه گذشته، محمد بن زاید ولی‌عهد امارات در صفحه شخصی خود در تویئتر حلول ماه محرم و سال جدید قمری را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید قمری سال صلح و همزیستی باشد اما پس از این توئیت سیلی از اعتراض کاربران عرب آغاز شد و  بیشترشان به لعن و نفرین او پرداختند.

بیشتر نظرات درباره بحران یمن و حمایت‌های ابوظبی از شورای انتقالی جنوب بود که داعیه جدایی‌طلبی دارد.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات طرفداران فلسطین در سانفرانسیسکو آمریکا (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمریکا مسئول تمام اقدامات اسرائیل است (فیلم) نخستین تصاویر از اصابت موشک‌های ایرانی به اسرائیل (فیلم) ارتش اسرائیل: ایران پایگاه نواتیم را هدف قرار داده است (فیلم)

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • تظاهرکنندگان در همبستگی با غزه، پل گلدن گیت آمریکا را بستند
  • فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در سانفرانسیسکو آمریکا (فیلم)
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید