Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-20@03:18:59 GMT

به صرفه ترین مقاصد خارجی برای سفر کدامند؟

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۴۴۲۳

به صرفه ترین مقاصد خارجی برای سفر کدامند؟

در این مقاله علاوه بر گرجستان به تورهای کشورها و شهرهای دیگری که می توانند به صرفه باشند می پردازیم. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


با گران شدن نرخ ارز و بالا رفتن قیمت تورهای مسافرتی این سوال در ذهن گردشگران ایجاد می شود که با این وضعیت به کدام شهر ها و کشورها می توان سفر کرد که هزینه‌ی بالایی در پی نداشته باشد و بتوان با هزینه ای مناسب سفری خاطره انگیز را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حتما می دانید که تور ارزان قیمت گرجستان همیشه در بین تورهای به صرفه بوده است، اما در این مقاله علاوه بر گرجستان به تورهای کشورها و شهرهای دیگری که می توانند به صرفه باشند می پردازیم.



تایلند
 
تایلند کشوری توریستی در جنوب شرقی آسیا است که با داشتن جاذبه های گردشکری بی نظیر و متنوع در چند سال گذشته به یکی از محبوب ترین کشورها برای سفر دوستان تبدیل شده و هر ساله افراد زیادی را در قالب تور تایلند به خود جذب می کند.

هزینه سفر به تایلند نسبت به گرجستان کمی بالاتر است اما با توجه به نرخ بت ( واحد پول تایلند ) و 7 شبه بودن تورهای این کشور می توان آن را هم جزو مقاصد به صرفه در بین کشورهای آسایی معرفی نمود.
در این کشور می توانید با رعایت نکاتی کوچک در هزینه های سفر خود صرفه جویی بسیاری کنید.به عنوان مثال اقامت گاه هایی که در این کشور وجود دارند بسیار متنوع هستند و به منظور کم کردن هزینه های سفر می توانید در هتل های معمولی و یا هاستل ها اقامت داشته باشید.
همچنین می توانید با جای صرف غذا در رستوران های گران قیمت ، از غذاهای خیابانی و یا فست فودی های محلی غذا تهیه کنید.

ترکیه
 
در بین کشورهای همسایه ترکیه یکی از محبوب ترین و به صرفه ترین کشورها برای سفر است.یکی از دلایلی که تورهای کشور ترکیه را به صرفه می کند عدم نیاز به ویزا برای ورود به این کشور برای شهروندان ایرانی است.همین موضوع باعث می شود تا هزینه سفر به این کشور تا حد زیادی کاهش پیدا کند.
تور استانبول و تور آنتالیا محبوب ترین تورهای کشور ترکیه هستند اما در بین این دو می توان به توجه به شرایطی مانند تعداد شب اقامت و امکانات هتل ها ، تور آنتالیا را به صرفه تر دانست.تورهای آنتالیا معمولا به صورت 6 شبه هستند و هتل های این شهر ساحلی نیز خدمات صبحانه ، نهار ، شام و نوشیدنی ارائه می دهند.

یکی از دلایلی که باعث به صرفه شدن تورهای آنتالیا می شوند همین موضوع خدمات هتل است که هم صبحانه و هم نهار و هم شام را با کیفیتی قابل قبول ارائه می دهند.
همچنین همانطور که گفتیم برای ورود به کشور ترکیه نیازی به ویزا ندارید و این موضوع باعث می شود بتوانید تورهای لحظه آخری این کشور را که هم به شهر استانبول مربوط می شود و هم آنتالیا خریداری کنید و در قیمت تور خود کاهش شدیدی را شاهد باشید.
علاوه بر این ها ، در این کشور هم می توانید با اقامت در هتل های آپارتمانی و ارزان قیمت و یا سوئیت ها ، در هزینه های سفر خود کاهش ایجاد کنید و سفری به صرفه را تجربه کنید.غذاهای ترکی را هم حتما امتحان کنید چراکه هم ارزان هستند و هم خوشمزه.

گرجستان
 
همانطور که در اول مقاله اشاره کردیم گرجستان همیشه در بین کشورهای به صرفه برای سفر ایرانیان بوده است.مهم ترین دلیل آن عدم نیاز به ویزا برای افرادی ایرانی و پس از آن ارزان بودن محل های اقامت و خوراکی ها در این کشور است.

گرجستان دو شهر توریستی به نام های تفلیس و باتومی دارد که جاذبه های گردشگری فراوانی را در خود جای داده اند و می توانند میزبان خوبی برای شما باشند.در این شهر می توانید در هتل های 4 ستاره و 5 ستاره با قیمت مناسب اقامت داشته باشید و از غذاهای محلی بی نظیر آن ها بخورید و لذت ببرید.

معمولا پروازهای لحظه آخری گرجستان از قیمت مناسبی برخوردار هستند و در می تواند در کنار هتل های ارزان قیمت گرجستان یک تور به صرفه و با قیمت مناسب را برای شما مهیا کند.
در آخر می توان گفت در بین کشورهای توریستی آسیایی این 3 کشور می توانند گزینه های بسیار مناسبی برای سفر باشند و با سفر به آن ها با پرداخت هزینه ای مناسب سفری دلچسب و خاطره انگیز را تجربه کرد.
  
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: رپرتاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟

به گزارش خبرآنلاین، سی‌سی وی، مدیرعامل TSMC، در گزارش درآمدزایی اخیر شرکتش گفت: «اگر مشتری درخواست تولید در منطقه‌ی جغرافیایی خاصی را داشته باشد، باید بخشی از هزینه‌های اضافی را تقبل کند. در شرایط کنونی جهان، هزینه‌ها برای همه از جمله TSMC، مشتریان و رقبای ما، بالاتر خواهد رفت.»

مذاکرات TSMC با مشتریانش درمورد افزایش قیمت از مدتی قبل آغاز شده است. آن‌طور که فایننشال‌تایمز اشاره می‌کند، تولید تراشه در خارج از تایوان (که بیش‌از ۹۰ درصد از پیشرفته‌ترین محصولات نیمه‌هادی جهان در آنجا ساخته می‌شوند) برای TSMC گران‌تر تمام می‌شود.

TSMC در ژاپن کارخانه‌هایی دارد و درحال ساخت چندین کارخانه‌ی جدید در آریزونای آمریکا است که اولین مورد آن‌ها در ماه جاری شروع به‌کار کرد. این شرکت همچنین درحال ساخت کارخانه‌ای در آلمان است.

دولت ایالات‌ متحده هفته‌ی گذشته موافقت کرد مبلغ ۶٫۶ میلیارد دلار به TSMC کمک مالی کند. در مقابل، TSMC متعهد شد سرمایه‌گذاری خود را در آمریکا از ۲۵ میلیارد دلار به ۶۵ میلیارد دلار افزایش دهد.

TSMC انتظار دارد هزینه‌های تولیدش در تایوان افزایش یابد که دلیل آن، افزایش شدید قیمت برق در کشور مذکور است. همچنین انتظار می‌رود زلزله‌ای که اوایل ماه رخ داد بر سودآوری این شرکت تأثیر منفی داشته باشد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896994

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • ۴۳۰۰ مگاوات صرفه جوی برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان