Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:52:17 GMT

مدارس ابتدایی بهشهر با کمبود معلم و مربی روبرو است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۴۸۹۳

مدارس ابتدایی بهشهر با کمبود معلم و مربی روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، صادق علی بی کی پیش ازظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرداری بهشهر افزود: پروژه مهر و آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی نماد بهره وری آموزش و پرورش است.

وی بیان داشت: هر چه پروژه مهر قوی‌تر دیده شود؛ می‌توان سال تحصیلی بهتری داشت که در این بخش با کمک خیران بعسازی و بازسازی مدارس با قوت اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اشاره به ثبت نام دانش آموزان: تاکنون ۸۲ درصد از دانش آموزان بهشهر در سامانه سناد ثبت نام کردند و مسافرت و مسائل کاری برخی از والدین موجب شد تا برخی از دانش آموزان ثبت نام نکنند.

علی بی کی افزود: ابلاغ همکاران هم از برنامه‌های مهمی است که اجرایی شد و تاکنون برای ۸۴ درصد از همکاران، ابلاغ صادر شده است.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش بنگاه سیاسی و حیات خلوت سیاسی نیست، تصریح کرد: در همین راستا بدون سیاسی کاری و تنها براساس شایسته سالاری انتخاب مدیران مدارس بهشهر برای سال تحصیلی جدید در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

کد خبر 4710019

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران معلم شهرستان بهشهر هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ماه محرم ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد اربعین حسینی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است

به گزارش «تابناک»، صالح بهرام‌پور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه