Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر شناسایی خانواده‌های زندانی در معرض آسیب گفت: صیانت و حمایت از خانواده‌های زندانیان مواد مخدر استان بوشهر باید در دستور کار قرار بگیرد. ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  مجید خورشیدی صبح امروز در نشست کمیته مشارکت‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه سمن‌ها چشم بیدار جامعه هستند اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد اشتباهات و خطاهای مسئولان در عرصه  ناهنجاری‌های اجتماعی به موقع یادآور می‌شوند که این خود جایگاه‌های سمن‌ها در جامعه را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی در راستای مقابله با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهم و ارزنده‌ای دارد و روحانیون در این عرصه فعالیت‌های قابل توجهی می‌کنند.

معاون استاندار بوشهربا اشاره به فعالیت 800 وعاظ سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ماه محرم خاطر نشان کرد: 800 روحانی این نهاد تبلیغی در دو ماه محرم و صفر برنامه‌های متنوعی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ علوی و حسینی انجام می‌دهند که خدمات آنان ستودنی است.

خورشیدی، با بیان اینکه محرم و صفر می‌توانند ماه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی باشند تصریح کرد: تجربه نشان داده که ماه‌های محرم و صفر نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها دارد چرا که  مردم به صورت سنتی در یک فضای آماده اعتقادی و معنوی قرار می‌گیرند.

وی، محرم و صفر را محمل بسیار خوبی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانست و تاکید کرد:در دو ماه  محرم و صفر با استفاده از روحانیون می‌توان مردم  را در راستای کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش داد.

خورشیدی یکی از بزرگترین آسیب‌ها و منکرات را مسئله مواد مخدر دانست و با بیان اینکه این آسیب متاسفانه دامنگیر همه جوامع بشری شده است افزود: یکی از خانواده‌هایی که بشدت در معرض آسیب قرار دارند خانواده زندانیان مواد مخدر است که نیازمند مراقبت و حمایت هستند.

وی،با تاکید بر شناسایی خانواده‌های زندانی در معرض آسیب گفت:صیانت و حمایت از خانواده‌های زندانیان مواد مخدر استان بوشهر باید در دستور کار قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر مراقبت و حمایت آموزش و پرورش از کودکان و دانش آموزان خانواده‌های در معرض آسیب و آسیب دیده گفت:شناسایی این خانواده‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد تا بتوان به موقع از افزایش آسیب‌ها پیشگیری کرد.

سند جامع آموزشی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی استان بوشهر تدوین شود استاندار بوشهر: شیوه‌های هنری برای آگاه‌سازی جامعه از تبعات مواد مخدر به‌کارگیری شود 1200 هیئت مذهبی استان بوشهر در برگزاری مراسم ماه محرم مشارکت دارند

وی با بیان اینکه فرزندان خانواده زندانیان مواد مخدر می‌توانند مولد آسیب برای خود و محیط پیرامونی باشند خاطر نشان کرد:همکاری دفتر اجتماعی و امور بانوان استانداری در شناسایی و حمایت از خانواده‌های زندانیان باید مورد توجه ویژه قرار دهند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر سیستان و بلوچستان و سراوان پس از چند شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در این شهرستان مطلع و با رصد لحظه‌ای تحرکات این باند، پس از شناسایی محل اختفاء قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی های منطقه متواری و در مجموع ۵۰۰ کیلوگرم تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم حشیش کشف و اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
  • ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد