Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@11:45:50 GMT

مدیران پشت میز نشین جهاد کشاورزی به دنبال حاشیه‌ هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۵۵۴۴

مدیران پشت میز نشین جهاد کشاورزی به دنبال حاشیه‌ هستند

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها گفت: مدیران پشت میز نشین جهادکشاورزی، دائم به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازند. اینکه تغییر کاربری بدهند یا نه یا اینکه پنج شنبه با لودر یک خانه کشاورزی را تخریب کنند و کشاورزان را دلخون، این درد بزرگی است و ما نمی­دانیم باید چه کار کنیم.

حسین میرزائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در حوزه کشاورزی نبود آب و ایجاد مانع برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی است، اظهار کرد: وقتی که آب برای کشاورزی نیست و زمین در حریم شهر است، چرا کشاورز برای تغییر کاربری باید ۸۰ درصد مبلغ قیمت کارشناسی زمین را به حساب جهاد کشاورزی واریز کند؟ بعد از آن مالک باید با شهرداری هم توافق کند، دیگر چیزی برای خود کشاورز باقی نمی­ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداقل برای زمین‌هایی که در حوزه شهر هستند باید ۱۰ الی ۲۰ درصد کمتر دریافت شود.

وی تصریح کرد: مدیرکل جهاد کشاورزی باید در وزارتخانه داد بزند و بله قربان گو نباشد؛ هرچه بخشنامه آمد نگوید قانون است و باید انجام دهیم. اصفهان، شمال نیست که آب برای کشاورزی فراوان داشته باشد. وقتی زمین قابل استفاده نیست، چرا نباید تغییر کاربری داده شود؟

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: یکی از مشکلات در استان اصفهان این است که کارهای آن بیش از صد درصد قانونی است! به طوری که استانی با این ظرفیت و پتانسیل بالا در کشور، گاهاً دچار موانع قانونی می­شود که جایگزین کار اصلی می‌شود و برای مثال در حوزه کشاورزی، کار اصلی رها شده و به حواشی پرداخته می­شود.

وی اظهار کرد: کار اصلی مسئولان جهاد کشاورزی این است که از ظرفیت‌ها استفاده کنند، اگر وسعت کشور هلند به اندازه استان اصفهان است و بزرگ‌ترین صادر کننده محصولات لبنی دنیا است و چند برابر کشور ما صادرات دارد، به دلیل مدیریت آن است.

میرزائیان ادامه داد: مدیران پشت میز نشین جهاد کشاورزی، دائم به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازند. اینکه تغییر کاربری بدهند یا نه یا اینکه پنج شنبه با لودر یک خانه کشاورزی را تخریب کنند و کشاورزان را دلخون، این درد بزرگی است و ما نمی­دانیم باید چه کار کنیم.

وی گفت: در بحث تبصره یک ماده یک، باید دانست این وحی منزل نیست که رسیدگی‌ها در مرکز استان انجام شود، برای ساخت یک اتاق کارگری، آن هم برای کارگری که در سن ۶۵ سالگی بازنشسته می­شود و به عبارتی دم گور است، او را بارها به مرکز استان می­کشانند و درگیر کارهای اداری می­کنند.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: اول می­گویند استعلامات و بعد سند، سپس می‌گویند در مرکز استان باید تصمیم بگیریم که در ته بوئین میاندشت یک خانه کارگری ساخته بشود یا نشود! در این خصوص باید تفویض اختیار صورت بگیرد؛ مگر لازم است هر مدرک دیپلمی را مدیرکل آموزش و پرورش امضا کند؟

کد خبر 388230

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشاورزی جهاد کشاورزی اصفهان شورای عالی استانها تغيير كاربري اراضي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت های لیگ و فصل آینده است.

در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام ها هم مطرح شد، اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسایلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خبرنگار مهر اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 6087304

دیگر خبرها

  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند