Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت بازیکنانی مثل کریستین اریکسن و پل پوگبا تا روز گذشته مبهم بود. 

طرفداری- باشگاه‌های انگلیسی خیلی زود از زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی انگلیس مأیوس شده‌اند و خواستار برگشت به روال سابق هستند.

به گزارش دیلی میل، در حالی که پنجره نقل و انتقالات انگلیس قبل از شروع فصل جدید این رقابت‌ها بسته شد، سایر باشگاه‌های اروپایی تا روز گذشته (۲ سپتامبر) به فعالیت در بازار ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باعث شد تا باشگاه‌های انگلیسی در مواردی از رقبای خارجی خود عقب بمانند و به همین خاطر امید زیادی وجود دارد تا با رأی حداقل ۱۱ تیم لیگ برتری، سیستم قدیمی دوباره روی کار بیاید. در رأس این نارضایتی‌ها، باشگاه‌های عضو تاپ سیکس قرار دارند که معتقدند زود بسته شدن پنجره در انگلیس باعث شده است تا باشگاه‌های خارجی، ارقام نامعقولی در مذاکرات درخواست کنند. 

در حالی که ماه گذشته برندان راجرز (سرمربی لسترسیتی) در مخالفت با وضعیت کنونی به یورگن کلوپ و مائوریسیو پوچتینو پیوست، منچستریونایتد هم نسبت به دیرتر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات راغب به نظر می‌رسد. احتمال دارد در جلسه روز ۱۲ سپتامبر سهامداران باشگاه‌ها، تغییری در وضعیت کنونی پیش بیاید و البته شاید رأی گیری در این رابطه به ماه نوامبر برسد. در سال ۲۰۱۷، چهارده باشگاه لیگ برتری حکم به زودتر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر دادند، پنج باشگاه با آن مخالفت کردند و یک باشگاه هم در رأی گیری غایب بود. منچسترسیتی، کریستال پالاس، واتفورد و سوانزی از جمله باشگاه‌های مخالف با آن طرح بودند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت: بخشی از هزینه‌های کشور به ناگزیر باید از طریق مالیات تامین شود، اما باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: باید مالیات مودیان به مردم را با شاخص‌های واحدی بررسی کرد تا موج نارضایتی‌ها کم شود.

وی نفت و منابع زیرزمینی را نعمت‌های خدادادی عنوان کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل‌های بعد هم از این ثروت بهره‌مند شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: باید از خام فروشی کالا‌ها پرهیز کنیم و با تبدیل این منابع به دیگر کالا‌ها ارزش افزوده ایجاد کنیم.

وی در ادامه به تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: ما با مشارکت مردم می‌توانیم شرکت‌های دانش بنیان را به بالاترین مرتبه آنها برسانیم و این موضوع تنها با همدلی مردم و مسئولان محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد