Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو صبح امروز در بازدید از پروژه راه چهار بانده اردبیل مشگین شهر اظهار کرد:  زیرسازی ۸ کیلومتر بزرگراه نیز انجام شده و مراحل روسازی و اتمام پروژه در صورت مساعد بودن شرایط جوی تاپایان سال به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه مشکین شهر به قطب گردشگری تبدیل شده است افزود: این شهرستان باید دارای بزرگراه و چهار بانده باشد تا مسافران به راحتی بتوانند از موهبت الهی این منطقه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل توسعه و پیشرفت هر منطقه را در گروه توسعه راه مواصلاتی و اصلی دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت های موجود در منطقه استفاده بهینه داشته باشیم باید از نعمت بزرگراه و آزاد راه و راه های چهار بانده برخوردار باشیم.
بهنام جو اظهار کرد: با راه اندازی کارخانه حدید مبتکران(کامیون سازی مشکین شهر) حدود ۵هزار نفر در این کارخانه شاغل می شوند و برای تردد به این کارخانه نیازمند یک راه مناسب بودیم تا سال آینده همه مسیر تعریض و یا چهار بانده می شود.
وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته تنها ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده است افزود: با پیگیری های مجدانه و افزایش اعتبار عمرانی برای استان ۳۵۰ کلیومتر در سه سال آینده بزرگراه احداث می شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود عتبار عمرانی استان افزایش یافته است.
این مسول با بیان اینکه تا۱۴۰۰ آخرین وضعیت ۷۴۰ کلیومتر از راه های دارای اولویت استان مورد ارزیابی قرار می گیرد گفت: طبق جدول زمان بندی باید به میزان مسافت بزرگراه ها در این مدت افزوده شود و در سفر رییس محترم جمهور به استان عتبار لازم ملی پیش بینی شده و جز الویت ها قرار می گیرد.
استاندار اردبیل در ادامه از کارخانه حدید مبتکران بازدید کرد و اخرین وضعیت فاز اول این کارخانه را جهت اقتتاح در سفر رییس جمهوری به استان مورد ارزیابی قرار داد.
گفتنی است در این بازدید مجری پروژه راه اردبیل مشکین و نماینده دفتر نهاد رییس جمهور ، مدیران کل ادارات متبوعه حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل توسعه و پیشرفت جدول رییس جمهور مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، این مدرسه به همت بنیاد دستان توانا ساخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار
  • بهره‌برداری از خط ۵ بی‌آرتی اصفهان تا نیمه نخست ۱۴۰۳