Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:54:14 GMT

دستگیری سارقان فرش‌های ابریشم در قم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۵۸۸۵

دستگیری سارقان فرش‌های ابریشم در قم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی طرح شکایت مالک یک کارگاه بافت قالی در قم مبنی بر سرقت ۲۵ تخته فرش ابریشم از کارگاه وی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طی بررسی و تحقیقات پلیس، متهم فردی جوان و موتورسوار شناسایی و مشخص شد نامبرده طی ۳ مرحله فرش‌ها را از محل خارج و با انتقال آن‌ها و تحویل به راکب مسن یک دستگاه موتورسیکلت، اموال مسروقه را به مکانی نامعلوم منتقل کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در ساعاتی از شبانه روز ضمن حضور نامحسوس در مسیر تردد متهم اصلی، سرانجام وی را مشاهده و دستگیر کردند.

وی گفت: سپس طی تحقیقات از متهم، همدستش ساکن استان غربی کشور نیز شناسایی و کارآگاهان ضمن هماهنگی قضائی به استان مذکور اعزام و نامبرده طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار آقاخانی با اشاره به کشف اموال مسروقه شامل ۲۵ تخته فرش ابریشم به ارزش ۸ میلیارد ریال از منزل وی، خاطرنشان کرد: در نهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 4710114

منبع: مهر

کلیدواژه: قم دستگیری سارق هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ماه محرم ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد اربعین حسینی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان