Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوترابی از حل مشکل کمبود فضای آموزشی با ساخت مدارسی به نام شهدای مدافع حرم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل ابوترابی نماینده‌ مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت مجتمع آموزشی فرهنگی برکت شهید حججی در نجف آباد باعث نجات منطقه از معضل کمبود فضا‌های آموزشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شهر‌های نجف‌آباد، تیران و کرون به علت مهاجرپذیر بودن، همیشه با کمبود فضا‌های آموزشی روبه‌رو هستند که فعالیت‌های بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه‌ی ساخت چند مدرسه و به‌خصوص مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهید حججی، این معضل را تا حدود زیادی مرتفع کرده است.

نماینده‌ مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های بنیاد برکت، مایه‌ برکت در کل کشور است، ادامه داد: ساخت مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهید حججی به مساحت تقریبی ۸۵۰۰ مترمربع و ظرفیت پذیرش بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز، آن‌هم در مدت زمان ۸ ماه، یک اقدام بی‌نظیر و کم‌سابقه و نوعی رکوردشکنی بود که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از طریق بنیاد برکت به سرانجام رساند.

نماینده‌ نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر سال گذشته‌ محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به حوزه‌ انتخابیه‌ خود تصریح کرد: با ساخت مدارسی که قرار شده به نام شهدای مدافع حرم و تیپ فاطمیون احداث شود، مشکل کمبود فضای آموزشی به عنوان معضل اول منطقه، به‌طور کامل رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ایجاد بیش از ۲ هزار شغل در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

او بیکاری را از جمله دیگر کاستی‌های حوزه‌ انتخابیه‌ خود ذکر کرد و گفت: آمار‌های رسمی از نرخ بیکاری ۱۳ درصدی در منطقه حکایت دارد، اما رقم واقعی نزدیک به ۲۵ درصد است. مهاجرپذیر بودن نجف‌آباد، تیران و کرون باعث بالا بودن نرخ بیکاری در این شهر‌ها شده است. از سوی دیگر، بسیاری از واحد‌های بزرگ و کوچک صنعتی در این مناطق به مشکل برخورده و به حالت نیمه‌تعطیل درآمده است.

نماینده‌ نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس اظهار امیدواری کرد که با احیای این واحد‌های صنعتی نیمه‌تعطیل و اجرای طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور برکت، شاهد رونق اقتصادی حوزه‌ انتخابیه‌ خود باشد.

ابوترابی در این رابطه توضیح داد: با بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ایجاد مشاغل خرد و خانگی به‌خصوص در زمینه‌ زنبورداری به توافق رسیده‌ایم که فرآیند کار به زودی آغاز خواهد شد. همچنین درخواست شده است بنیاد برکت در خصوص راه‌اندازی بازارچه‌هایی برای فروش محصولات این مشاغل، همکاری و مشارکت کند.

انتهای پیام/

اقدامات بنیاد برکت برای حل معضل بیکاری و کمبود مدرسه در نجف آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سازمان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار گردید، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت عنوان شد و در این جلسه مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم‌سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، پویش (از… به) جهت دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر_دختری و چند ویژه برنامه دیگر اشاره کرد که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟